Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

de waterpomp zal dan wel links zitten als je voor de auto staat? of waar zit die precies? Ik heb gister al goed overal gekeken maar kon niet zo snel iets vinden zal vandaag nog wel eens kijken.

chiba_kun

Hoe is het nu met je koelvloeistof?

thieme

Vandaag was er toch weer een beetje uit nadat ik een stukje was gaan rijden. Voor de rest de laatste tijd alleen kleine afstanden van en naar werk gereden en niet veel gemerkt.

thieme

Rib uit mijn lijf maar volgens Perfectrun ga ik een van de laatste setjes Tomei poncams hebben :P
Levertijd op vliegwiel die ik ook maar meteen heb bijbesteld is 3-4 maanden dus dat valt wat tegen maarja hup hup over die 100PK grens :D

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

veel :P
74500Yen voor de nokkenassen
Maarja
CiteerAlso for the TOMEI poncam you've ordered, there is only one set left in manufacturer's stock and if this last stock is sold out, this item will become discontinued, unfortunately.
Dus is maar goed dat ik ze toch nog zo snel besteld heb ^^

Milo

Citaat van: thieme op 29 mei 2013, 16:25:43
veel :P
74500Yen voor de nokkenassen
Maarja
CiteerAlso for the TOMEI poncam you've ordered, there is only one set left in manufacturer's stock and if this last stock is sold out, this item will become discontinued, unfortunately.
Dus is maar goed dat ik ze toch nog zo snel besteld heb ^^

Holy crap, dat is égt veel... xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

Echte PK's zijn gewoon duur..

thieme

ach met hoe de Yen nu staat scheelt het al iets van 150-200 euro met een paar maaden terug ofzo.

Leo

Citaat van: Jeroen330 op 29 mei 2013, 17:12:48
Echte PK's zijn gewoon duur..

dat legde divalo goed uit :)

van 100 pk naar 110 pk, 1.000 euro
van 130 pk naar 140 pk, 10.000 euro
van 140 pk naar 150 pk, 50.000 euro

altans ongeveer :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

570 euro ik vind het wel mee vallen .

KenSuperS

dat is zo slecht nog niet hoor. zeker als het de laatste nokkenassen zijn!!
die worden nog ns geld waard 8)

tof dat je er iig aan gaat beginnen! ben erg benieuwd wat de resultaten worden.

zou je ook de specificaties van de assen eens kunnen postten?

grtz Ken

edit: je zou voor t mooie ook gelijk een motorpoulie van een 1.0 moeten monteren, is een stuk lichter als die van een 1.3
haas en co.

thieme

Dat moet ik maar eens rustig kijken ^^ Mijn broertje vond wel dat ik maar eens mee moest naar de sloop om een andere kop te halen zodat ik kan oefenen met zelf flowen.
Ik ben namelijk zelf niet zo handig maar mijn broertje doet autotechniek op het moment dus hij heeft me al flink geholpen met van alles en nogwat.
Maarja nu dit besteld is moet ik ook nog op zoek naar een mooie momentsleutel en misschien nog wat ander gereedschap.

Milo

Gaaf hoor, ik blijf het netjes volgen ^^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Goed gereedschap is ook gewoon duur, ik vervang langzaam aan al mijn "goedkope" gereedschap voor Kwalitatief goed gereedschap op het moment dat het stuk gaat. Maar dan alsnog blijft het een dure hobby.

Er is  natuurlijk ook zoveel wat je kan kopen  :P