Mijn Liefje.

Gestart door sylvia, 19 november 2005, 21:39:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ex streetlegal micra

hij had beter de muur kunnen doen  >:D
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Marc

Citaat van: Erwin op 02 maart 2006, 20:58:15
Hey Silvia, zou je aub de fotos die niet met je micra te maken hebben willen plaatsen in het forum gedeelte foto van jezelf?

je kan ze verplaatsen hoor  :D :D

sylvia

Citaat van: Twister op 04 maart 2006, 15:40:25
Citaat van: Erwin op 02 maart 2006, 20:58:15
Hey Silvia, zou je aub de fotos die niet met je micra te maken hebben willen plaatsen in het forum gedeelte foto van jezelf?

je kan ze verplaatsen hoor  :D :D
hoe,dan

Marc

Citaat van: sylvia op 04 maart 2006, 16:16:29
Citaat van: Twister op 04 maart 2006, 15:40:25
Citaat van: Erwin op 02 maart 2006, 20:58:15
Hey Silvia, zou je aub de fotos die niet met je micra te maken hebben willen plaatsen in het forum gedeelte foto van jezelf?

je kan ze verplaatsen hoor  :D :D
hoe,dan

Ik bedoel daarmee dat iemand van het bestuur (bijvoorbeeld degene die de tip gaf) het zelf kan verplaatsen.

Challenge

Citaat van: Twister op 04 maart 2006, 17:34:54
Citaat van: sylvia op 04 maart 2006, 16:16:29
Citaat van: Twister op 04 maart 2006, 15:40:25
Citaat van: Erwin op 02 maart 2006, 20:58:15
Hey Silvia, zou je aub de fotos die niet met je micra te maken hebben willen plaatsen in het forum gedeelte foto van jezelf?

je kan ze verplaatsen hoor  :D :D
hoe,dan

Ik bedoel daarmee dat iemand van het bestuur (bijvoorbeeld degene die de tip gaf) het zelf kan verplaatsen.

Volgens mij hebben wij niet die bevoegdheid,alleen michiel and mistycal green.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

sylvia

Zo de keuken staat nu gaan we weer verder met het blauwe monster,op de agenda staan het spuiten van de spiegels,mistlamp ringen,handgrepen,booskijkers,binnengrille,de aanzuigbuis van het open luchtfilter en de benzine klep die ÃÆ'Ã,©ÃÆ'Ã,©n of andere onverlaat heeft proberen open te breken.
Morgen gaan we alles even demonteren,want donderdag gaat alles naar de spuiter was niet de bingoprijs die hij voor alle delen rekende het bedrijf waar hij werkt daar brengt NISMAR de dealer uit Zoetermeer alle auto's om te spuiten en zo doende hebben ze alle kleuren van Nissan op voorraad.

Challenge

ik ben benieuwd naar het eindresultaat :) :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

blue_Wonder

lache kleurtje ::) K zou hem zelf ook genomen hebben :P >:D

[verwijderd door de beheerder]

sylvia

Citaat van: blue_Wonder op 16 maart 2006, 22:19:54
lache kleurtje ::) K zou hem zelf ook genomen hebben :P >:D
Volgens mij ben jij degene die mijn man heeft ontmoet bij die automaterialenshop het was volgens mij nu met een grijze voorbumper en zonder sportvelgen of heb ik het mis.

sylvia

Vandaag heeft Ed de Blue Lagoon geopereerd en alles naar de spuiter gebracht nu maar wachten op het telefoontje zaterdag om alles weer op te halen.
Kan in ieder geval twee dagen niet rijden. :'( :'( :'(

sylvia

  :wave: Vandaag alle gespoten onderdelen weer opgehaald bij de spuiter ziet er super uit,die man heeft er echt werk van gemaakt en kan ik weer een rondje maken in de Blue Lagoon (kreeg al ontwennigsverschijnselen). :o :o :o

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

mandy

ja wij zijn ook wel nieuw schierig  :)

sylvia

Hier zijn de fotos.
Alles in de kleur gespoten mistlampringen,grille,handgrepen,spiegels en de schade aan de bezineklep.
Booskijkers volgen nog en de aanzuigbuis van de open luchtfilter is nog niet gemonteerd.

[verwijderd door de beheerder]

sylvia

En nog twee.

[verwijderd door de beheerder]