Mijn Liefje.

Gestart door sylvia, 19 november 2005, 21:39:59

Vorige topic - Volgende topic

sylvia

Komt ie dan!!!!!!! ::)

[verwijderd door de beheerder]

Erwin

Kleppendeksel vraagt om polijstbeurt :) :)... Voorderest erg nice gedaan dat filtertje enne je micr4a wordt te vet
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

sylvia

We zijn bezig om te kijken wat het kost om te verchromen dat lijkt mij mooier als polijsten,want dan zie er uit als een bootwerker.
Maar was dat een aanbieding? ? ? ? ? ? ? ? ??? ???

Erwin

Citaat van: sylvia op 07 februari 2006, 22:52:53
We zijn bezig om te kijken wat het kost om te verchromen dat lijkt mij mooier als polijsten,want dan zie er uit als een bootwerker.
Maar was dat een aanbieding? ? ? ? ? ? ? ? ??? ???

Het is best veel werk om te doen, kan het wel. maar moet die minstens van je blokkie af enzo.

Verchromen kan ook, maar dan ben je snel 100/150 euro kwijt. Maar als je het echt wilt kan je het et beste in belgie laten doen, daar doen ze het voor 50 ofzo :P

Challenge

Ziet er goed uit ;)
eerst een dikke pijp van achteren en nu 1 van voren >:D
Maar je kan hem ook rood polijsten

Zie hier

[verwijderd door de beheerder]
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

THE DOLPHIN

Ik kan voor jou de kleppendeksel stralen heb je hem al helemaal kaal en schoon voor de verdere afhandeling mijn kleppendeksel heb ik namelijk geairbrushed en dat zie je zondag wel hihihi

grtjes the dolphin
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

droogie

ziet er netjes uit zo en zal ook wel lekker geluidje geven dacht ik zo  :duim:

MicraMuts

was het nou moeilijk om te doen?  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

sylvia

.
Citaat van: Micramuts op 08 februari 2006, 19:03:05
was het nou moeilijk om te doen? ::)
Nee, was binnen een half uurtje in elkaar gezet door mijn speciale gediplomeerde kekvo man,die met lijm en wat hemelwaterafvoer buizen dit even inelkaar heeft gezet en pas gemaakt.
Wel goed gelukt en niet erg storend als je rijd.

MicraMuts

hmm ok weet ik dat  :) thnx

MicraMuts

Hey vraagje waarom heb je dat kleine filtertje erop zitten en waar zit ie pcies?

Erwin

Citaat van: Micramuts op 14 februari 2006, 14:50:25
Hey vraagje waarom heb je dat kleine filtertje erop zitten en waar zit ie pcies?

Als je je gewone filter eraf haalt zit er daar een erg klein slangetje. Daar kan dat kleine filtertje op.

sylvia

Citaat van: Micramuts op 14 februari 2006, 14:50:25

Om precies te zijn is dat het filtertje voor de carterventilatie,omdat er op het grote filter geen mogelijkheid zit zoals bij de K & N luchtfilter om de slang op aan te sluiten dan moet je toch een alternatief zien te vinden, je kan namelijk het buisje draaien en iets omhoog zetten en dus de slang geheel laten vervallen.
Is in ieder geval stukken goedkoper als K & N.

MicraMuts

hmmm want volgens mij ben je de enige die het zo heeft...

Stefan Aztek

He Sylvia volgens mij heb je precies de beschrijving gevolgd die ik gemaakt had. (aan de viltstift streep te zien) Is erg makkelijk zo he en ziet er gelijk gaaf uit als je de motorkap open doet.

En nee, ik heb er geen patent op aangevraagd. (had ik mischien beter wel kunnen doen hahaha)

Je kan ook nog overwegen om de naden dicht te plamuren. Heb ik ook niet gedaan hoor, maar is mischien nog wel strakker.

Alleen nog een vraagje trekt die nu geen valse lucht, omdat ie rechtsreeks op je luchtinlaat zit. IK had hem op 4 plaatsen ongeveer 1,5 cm ingezaagd en toen een stuk rubber op maat geknipt en met een slangenklem vastgezet. (zomaar een tip)

groetjes Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl