crash z'n super s

Gestart door crash_750, 09 september 2011, 11:57:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crash_750

hej,hier m'n super s  :wave:


dit zijn nog foto's van de verkoper,ik zal binnenkort wat betere maken.
to do list
flink polijsten!(zal nog wel foto's maken)

Bunny

Ziet er goed uit, blijft die trekhaak erop? :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

crash_750

voorlopige denk ik nog wel :P
ik ga dit jaar (denk ik ^-^)nog niks doen.
moet ook weer even spaaren ;)

TeSprouT

Ziet er netjes uit Chris je Micra, ben benieuwd naar je eigen foto's!  8)
Ik zou alleen wel die trekhaak eraf halen idd! ;)
Love the potiential

Red Racer

Heey

Ziet er echt geweldig uit de Super S en nog zeldzaam geloof ik in een OEM staat.

ik las even over een janspeed spruitstuk, die kan je helaas niet instaleren want er hebben er meer moeite mee om die te plaatsen vanwegen de airco leidingen die in de weg zitten.

Luchtfilter is echt een easy job maar je zal dan wel een passende moeten bestellen bij verschillende internetshops.

Een schroefset wordt als je een goeie neemt richting de 5 a 800 euro of je neemt een opel corsa a schroefset en die moet je wat aanpassen om het te kunnen instaleren.

Hou hem orgineel vind ik.

Groetjes Patrick O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

crash_750

oke,wel jammer dan(van t spruitstuk)wat zou t opleveren als ik de voorste kat zou leeghalen kwa vermogen?
wat houd dat oem staat in?

Red Racer

OEM is zoals wikipedia het beschrijft.

''Original equipment manufacturer (OEM) is een bedrijf dat producten levert ten behoeve van een merkleverancier. De merkleverancier verwerkt het product in eigen producten alsof het een eigen fabricaat is. Het verwerkte product kan uiteenlopen van schokdempers tot harde schijven. OEM komt vooral voor in de computer- en automobielindustrie.''


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

crash_750

oke,weer wat geleerd  ;)
kzit toch te denken om deze orgineel te houden,en volgend jaar een andere micra te halen,en te verbouwen(is het vrouwtje ook wat blijer mee)

crash_750

echt balen..er zit een soort van aanslag op de lak,wat ik niet wegkrijg,ik ben ook al naar poetsbedrijven geweest maar die kunnen mij ook niet helpen...

Bunny

Kan je er eens een foto van plaatsen?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

crash_750

hier even wat foto's


met commadant werd het wel iets beter,maar ik krijg het er niet af..

Joery-Joery

Foto's zijn niet helemaal duidelijk, weet je zeker dat het wel op de lak zit?

crash_750

het lijkt er een beetje op dat het in de lak is 'gevreten'

2yellow4u

#13
Er zijn verschillende gradaties grofheid van commadant.
Misschien een grover type proberen...

crash_750

ik heb nu al de 4 gebruikt..ik weet nier of je nog grovere heb,maar ik wil ook weer niet door de lak heengaan...