crash z'n super s

Gestart door crash_750, 09 september 2011, 11:57:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crash_750

oke,met n schroefset kun je natuurlijk zelf bepalen hoe laag je gaat,ik vraag me alleen af of die dempers/veren dan wel wat zijn,voor 200,- koop je natuurlijk geen topspul. :-\
mischien ander toch alleen veren..?
ik zit nogsteeds een beetje te twijfelen wat te doen,ik zou m graag wat sneller willen hebben(=/-100pk),en wat betere wegligging,zodat ik af en toe eens een rondje kan gaan ringen :D
maar het moet wel allemaal betaalbaar blijven :-[
ik heb er nu al een openluchtfilter in,maar die krijgt warme lucht(ivm me stuurbekrachteging)
ik ga dan denk ik het orginele filterbox weer terugzetten met wel een beter filter,en dan de standaart buis wat groter maken,zodat ie toch wat meer koude lucht krijgt.

Leo

er zijn idd genoeg spullen voor je super s om hem naar 100 pk te brengen :)

de vraag is idd hoeveel is je budget, je hebt het recente vermogen winst topic al gelezen zie ik dus je weet wat er is en wat het kost.

overigens de orginele airbox groter maken gaat je geen extra pk's opleveren,
je moet middels buizen je filter achter je accu proberen te plaatsen.
een openluchtfilter zal je 5 a 10 nm koppel erbij geven

een corsa set is overigens wel een beetje stug wat ik hier en daar lees.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

crash_750

ik heb t filter nu zo zitten

maar sins deze eropzit,merk ik toch wel dat ik iets minder vermogen heb(kan natuurlijk ook aan het filter liggen)
ik kan m niet achter de accu kwijt ivm de stuurbekrachteging,dan zou m'n accu verplaatst moeten worden,maar das ook weer een karwei :-\
ik zat dus te denken om dan de orginele buis,dieonder de accu loopt,wat te vergroten,deze zou z'n 40/50mm zijn


als ik deze nauw 60/75 maak,zou die toch wat meer lucht kunnen aanzuigen?

verder zou ik een buget van ong 1000,- aanhouden.
waarvan de helft dan al weg zou zijn aan velgen/banden/verlaging..

een janspeed gaat jammergenoeg ivm de airco ook niet werken :-\

KenSuperS

janspeed gaat prima met airco, je moet alleen het juiste spruitstuk zien te krijgen dan.
haas en co.