crash z'n super s

Gestart door crash_750, 09 september 2011, 11:57:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

S.hermsen

Balen van de lak, :( en enigste optie en de beste ervaring die ik heb is idd. met waterproof de toplaag weg halen (je lak is dan mat). en met 3M politour polijsten, en daarna met wat ever you like? het liefst iets met siliconen, de boel weer lekker glad poetsen. neem dus wel aan dat je in ieder geval niet wil over spuiten?  anders moet je met iets zonder siliconen nemen, anders word spuiten niks!
Hoop dat hij/zij er nog van op knapt ;)Maar leuke auto verder,en have fun.
Gr. Sjoerd

chiba_kun

Een geheel originele Super S die zie je niet vaak! (eigenlijk wel heel erg mooi zo als die nu is en redelijk zeldzaam in deze staat).

Zonde van die lak. :(

crash_750

thanx,spuiten is denk ik ivm de koste geen optie,weet niet wat dat tegenwoordig kost?
in het ergste geval zou ik m nog met 2c lak kunnen rollen :-[ als je m daarna goed polijst zie je ook bijna het verschil niet meer met spuiten.
ik heb dit vroeger een x met een kadetje gedaan,had toen alleen de verkeerde lak gebruikt,waardoor het weer loskwam,maar zag er verder goed uit(ben zelf ook een beetje schilder :P)

Leo

rollen ??? dan nog liever met de spuitbus het dak doen (no offence kevertje en smeck ::))

ik ben ter vergelijking eens offertes aan het opvragen voor mijn motorkap, eerste is binnen en dat was 250 euro.
mijn motorkap is wel metallic lak

ik denk dat een dak ongeveer de zelfde kosten zal hebben tenzij je het goedkoper kunt vinden :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

crash_750

ja maar dan krijg je wel kleurverschil,dus zou die in z'n geheel moeten,mag ook wel want heb ik wel aardig wat krasjes her en der.
ik heb geen metalic,dus dat scheeld al wel aardig,ik heb vorig jaar een motorfietsje in de metalic gezet,was 35,- per busje kwijt,totaal met primer en blanke lak iets van 500,- :D
maar hij 's wel mooi geworden 8)


:P

Riesh

crash een volledige xkote behandeling van de hele auto komt op een 300 euro.
en ja dat is een 2 componenten blanke lak.
heb daar resultaten van gezien: super
Micra Addict

Dinky

Citaat van: crash_750 op 20 juni 2013, 00:01:01
heeft iemand daar dan ervaring mee?aanbrengen zonder te schuren? :-\
(ps ik hang hier al een tijdje rond hoor ;) )

Euhh lekker slim weer van me.......
Je bent er al langer bij dan ik ;)
En wat betreft X-kote, dat is echt geweldig.
De link die ik stuurde is van het poetsbedrijf dat naast het bedrijf zit waar ik werk.
Ik zie bijna dagelijks resultaat tot grote jachten aan toe.
Zeker een aanrader!

P.s. mooie fiets!!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Kevertje-SYS

Op de sloop zoeken naar een micra met goed dak in zelfde kleur en deze met slijptol en lasapparaat overzetten.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

crash_750

Citaat van: Riesh op 20 juni 2013, 18:14:04
crash een volledige xkote behandeling van de hele auto komt op een 300 euro.
en ja dat is een 2 componenten blanke lak.
heb daar resultaten van gezien: super
oke dat is nogwel te doen,zal eens kijken of ik hier in de buurt(gouda) bedrijfjes kan vinden die er mee werken

Riesh

Bergschenhoek zit een hele goede, die werkt ook samen met de deukentovenaar
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Riesh op 21 juni 2013, 19:41:40
Bergschenhoek zit een hele goede, die werkt ook samen met de deukentovenaar

bassie !!! xD ken je mee lachen die gozer .

Riesh

Micra Addict

crash_750

ik had idd de deukentovenaar in zoetermeer gevonden,ik heb namelijk ook wat kleine deukjes,die er dan ook gelijk gedaan zouden kunnen worden,zal van de week wel ff bellen/langsgaan.

ff een ander vraagje,
ik zou graag toch andere velgjes en m wat willen verlagen
deze maat zou toch moeten passen?
100 x 4 7J x 15 ET37
zou dat ook nog gaan met 50hoog bandjes?
en nog een vraagje over de corsa b schroefsets,zijn alle merken (simpel)pas te maken?of geld dat alleen voor die hier op t forum staan?
en kan je dan ook de veren achter daarvan gebruiken?
er staan er namelijk zat betaalbare op mp
http://www.marktplaats.nl/z/auto-onderdelen/opel-onderdelen/schroefset-corsa.html?query=schroefset+corsa&categoryId=78&sortBy=price&sortOrder=increasing
wat raden jullie aan?

thieme

Velgen maat zal goed gaan passen maar als je in de toekomst een corsa schroefset wilt weet ik niet of het verstandig is om er 195/50 banden onder te doen

Leo

over je velgen, de vraag is meer hoe laag wil je gaan ?
wil je 15 ich neem dan een 45 hoog bandje, anders 14 inch met een normaal bandje

je hebt een corsa B set nodig om pas te maken, de voorkant is makkelijk en staat idd goed beschreven.

maar de achterkant is me een raadsel ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2