Silver K11 update

Gestart door davey, 21 april 2010, 22:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emiel


Joosie200

Je maakt er zo wel een mooi zilverkleurig geheel van  :) En het staat je K11 zeer goed!  O0 Verder zie ik in de kalender dat je vandaag jarig bent. Gefeliciteerd!  :wave: Maak er een mooie dag van!

Micra SRi


Vleespet


davey

Zo al een tijdje geen nieuwe foto's meer geplaatst. heb de velgen er al even onder zitten dus werd nu wel tijd:p. heb ook een veerpootbrug gemonteerd maar nog geen foto van op mijn computer.

Morgen is de bedoeling om met al mijn nieuwe poetsspullen aan de slag te gaan. Alles van meguiars gekocht om het volledige 5 stappenplan te doorlopen. tevens een dap500 poetsmachine om het goed aan te gaan pakken. Morgen hopelijk foto's van de resultaten.









De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Red Racer

zozo, dat ziet er goed strak uit O0

als ie glimt met die dap500 en een beetje bandenzwart zijn het echt nette plaatjes, dan kan je wel een mooi stukje op zoeken en een fotoshoot houden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u


Rob

netjes nog een paar heko's er op @ ramen en hij is af :D
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

 het merk!... :P net als die cliamair's
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

of gewoon OEM nissan maar die zie je haaaast nooooit, of ik heb ze.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

thanks voor de reacties!

Gisteren flink aan het poetsen geweest. ppffff is toch wel een flinke klus in je 1tje hoor! volgende keer wel zorgen dat ik een paar handjes hulp erbij heb. foto's moet ik nog maken maar hij is super opgeknapt. ookal blijft zilvergrijs een ondankbare kleur om te poetsen!

wat heb ik gedaan:

1: eerste helemaal met de hogedruk al het grove vuil eraf gespoten. daarna gewassen volgens de 2 emmer methode met een meguiars washsmitt en goldclass shampoo.

2: binnenkant helemaal uitgezogen en de binnenkant afgenomen met een sopje en afgewerkt met een beetje cockpitspray :D

3: de gehele auto gekleid met de claykit van meguiars.

4: de Dap500 erbij gepakt en heel de auto gecleaned met meguiars ultimate compound op oranje lake country pad.

5: na deze sessie alles gedaan met Deep Crystal System Polish op een blauwe lake country pad.

6: het begon me al behoorlijk te vervelen maar wie a zegt moet ook b zeggen >:D de lak dus helemaal verwend met de meguiars gold class carnauba plus op een zwarte lake country pad. half uurtje laten curen en daarna helemaal uitgepoetst.

7: alle zwarte kunstof delen met meguiars ultimate trim restorer.

8: ten slotte de banden netjes zwart gemaakt met bandenzwart.

met die raamspoilers weet ik niet. had ze op mijn vorige auto ook en dat stond wel gaaf. maar iedere keer zie ik van die bejaarde erme rijden en dan krijg ik weer zo'n afknapper.
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

dude... heb je duur geld uit gegeven terwijl poorboy net zo goed werkt...
heeft BB me toen ook aan geholpen @ NCN (zelf werkt hij bij carclean)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

@rob. dat zal best wel eens kunnen maar wist niet wat ik anders moest nemen. het ene van dat merk het andere weer van een ander merk....  enz. ik dacht ik koop gewoon alles van meguiars dan zit het wel goed.  trouwens jij melde laatst anders ook hier ergens op het forum dat jij altijd meguiars gebruikt.

vindt het wel jammer dat je op zilvergrijs niet die echte wetlook krijgt!

heb jij ook een dap rob?
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

heb alles van poorboy nu voor grote kras naar kleine kras en de wax ook de klei kit heb ik

Poorboy SSR1
Poorboy SSR2.5
Poorboy Wax
de klei kit

een dap? help me ff doe alles met het handje @ poetsen
binnen kort mooie poets/schuurmachine van me opa (kan je kop van wisselen en regelbaar)

ow en als ik je een goede tip mag geven haal je poets doeken lekker bij action
microvezel doeken en badstof heb ik ook kost niks bijna :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed