Silver K11 update

Gestart door davey, 21 april 2010, 22:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

davey

#30

audio


De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

davey

al weer een tijdje geleden dat ik wat pics van me auto heb geplaatst.

intussen toch wel het een en ander veranderd aan de auto!

sorry voor de vieze auto maar het is echt geen weer om te wassen geweest vandaag! :(

Deze week denk ik maar eens de winterbandjes erop gaan leggen.

groetjes davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Taxloss

ziet er mooi uit hoor die voorkant. leuk gedaan.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel

 :duim:

Ziet er netjes uit, mooi subtiel allemaal!

davey

thanks mensen!

jammer dat de winter weer voor de deur staat. De velgen gaan in de berging en de winterbanden op staal komt erop :(

voor de winter er echt aan komt wil ik nog een aantal zaakjes gedaan hebben!

- veertje van de versnellingspook (het bekende probleem)
- 2e kat rammelt dus denk maar een katvervanger maken
- Cv inbouwen (ja nog steeds niet van gekomen:p)
- luchtslang voor koude luchtaanvoer luchtfilter
- nokkenasjes van een 1.3 erin

nog genoeg te doen dus :D

groetjes davey


De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Red Racer

zozo davey dat zoet er netjes en gelikt uit :duim:


kan je deze velgen niet voor de winter gebruiken en een grooter setje voor de zomer?

kan je ook toevallig naar de wintermeeting toe komen? we rijden wel met zn allen op via de snelweg, voor diegene die de route volgen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

Citaat van: Red Racer op 25 oktober 2010, 20:24:46
zozo davey dat zoet er netjes en gelikt uit :duim:


kan je deze velgen niet voor de winter gebruiken en een grooter setje voor de zomer?

kan je ook toevallig naar de wintermeeting toe komen? we rijden wel met zn allen op via de snelweg, voor diegene die de route volgen.

Ik zou best een groter setje wielen onder de auto willen (voor de looks). Echter lijkt me dat niks met die 1.0 krachtbron:p van mij. Als ik er dikke velgen met brede banden onder zou zetten gaat het alleen maar ten koste van mijn snelheid.

helaas kan ik niet naar de wintermeeting komen vanwege andere geplande zaken. ik heb je trouwens even een PM gestuurt

groetjes davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

davey

jaja het is gebeurd.. het zat eraan te komen... ik wist het






de 100.000 gepasseerd!!

groetjes davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Taxloss

knap werk!

Ik de 200000, haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

zozo en daar zo laat nog even een foto'tje gemaakt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Mooi getal :p, nu verdubbelen maar :)!