Silver K11 update

Gestart door davey, 21 april 2010, 22:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jasperdg

Nou dat is ook toevallig! Ik dezelfde dag de 200.000 gehaald en gefotografeerd http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,4670.msg91795.html#msg91795
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

davey

zo weer eens een update :P

- auto staat op michelin alpin winterbanden

sjonge wat rijd dat prettig zeg onder de huidige winterse omstandigheden :duim:. wel ff uitkijken als je in een andere auto stapt zonder winterbanden! moest vanmiddag ff nieuw accu regelen voor me zwager (startproblemen). glibberde all kanten uit! wat een verschil!ik zeg DOEN ;)

- Japstyle uitlaatje eronder gezet 90mm rond met schuine tip

Lekker geluidje hoor :duim: wel een beetje jammer dat boven de 5000rpm het geluid een beetje 'wegvalt'! Openluchtfilter hoor je iig dan nog wel lekker ;D

ik was eruit er moest toch een janspeed uitlaat spruitstuk op komen. Ben helaas tot de conclusie gekomen dat het niet gaat passen als je airco op je auto hebt! >:( vind het toch zonde om dat eraf te slopen! Ik ben er dus nog niet helemaal uit wat ik daarna mee ga doen.   

foto's volgens snel


De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

pic'ssssssssssss
of zal ik van de week maar ff persoonlijk komen kijken XD
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

ja ik weet het ik moet nog pics maken:p

maar kom gerust ff langs rob:d

gr davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

kom elke dag langs :P moet denk ik aan komen haha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

#50
Ik moest nog wat foto's showen! beetje laat maar toch  ;D

eerst even gewassen:p



nieuwe uitlaat  ^-^




De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

netjes kerel en zoals eerder gezegd klonk goedddd
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

zozo puik pijpje en de heftige remmen priemen stiekem door je winter staal heen.



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

 O0 O0

mooi uitlaatje en een mooi logo op de gril.

Red Racer

it's a mini GTR skyline you know.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

haha snel is anders! dat klopt! maar hij is wel zuinig.

en trouwens nog menig auto moet flink op het gas trappen om me bij het stoplicht bij te houden hoor!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Jeroen330

Hey! Herkenbare bandjes!
Rijdt lekker hé? hahaha, ik rij er ook op nu ;)

Ik zie je binnenkort! Dan hangen we je micratje eens aan de laptop!

davey

thanx mensen O0

ja die bandjes zijn prima hoor! het voelt gewoon een stuk veiliger in de auto met deze weersomstandigheden. het zijn wel Q banden zag ik! die zijn toch maar tot 160 geschikt?? ach veel harder gaat ie toch niet haha!

is prima jeroen dan moeten we nog ff een dagje prikken!

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!