Silver K11 update

Gestart door davey, 21 april 2010, 22:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

Die uitlaat ziet er goed uit!

Anti autostyle!!

Jeroen330

Citaat van: davey op 14 december 2010, 08:37:39
thanx mensen O0

ja die bandjes zijn prima hoor! het voelt gewoon een stuk veiliger in de auto met deze weersomstandigheden. het zijn wel Q banden zag ik! die zijn toch maar tot 160 geschikt?? ach veel harder gaat ie toch niet haha!

is prima jeroen dan moeten we nog ff een dagje prikken!



zijn idd Q bandjes...
Maargoed, wie gaat er in de winter nou zo hard rijden... :P

davey

zooooooo weer eens een update!! maak niet zo vaak foto's hoor :D

andere lampjes in de mistlampen. toch nog niet helemaal dezelfde kleur >:(


nieuwe ruitenwissers O0


velgies zonder doppen helemaal zwart gemaakt






jeroen is bij me langs geweest en heeft de micra even aan de laptop gehangen. Zag er allemaal tip top uit met perfecte waardes! stationair ietjes bijgesteld en de ontsteking op 17 graden gezet. loopt supers! jeroen had ook nog 1.3 nokkies en een kleppendekseltje meegenomen dus daar komt later nog een projectje mee ;)

ik heb me centrale vergrendeling met ab ingebouwd (geen foto's)

nieuwe bougies erin gezet!

zo dat was het voor vandaag!

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

bekend scheur ijzer :)

hij staat er netjes bij en whoeeee lang leven de flatblades!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

hij staat er weer heerlijk bij hoor ;) O0

je zou nog eens een mooi setje ventiel dopjes op kunnen zetten ;) ga s kijken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

ik heb rvs ventieldopjes maar die zitten nog op me allu velgies:p
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

zou maar niet te hard roepen op overvecht dat ze van rvs zijn dan :P
ze geilen op rvs daar :P als ik naamplaatjes verwissel op het werk zijn de plaatjes met schroeven altijd weg!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

mja dat kan goed kloppen rob!!! dit is namelijk niet mijn eerste setje. zijn al meer dan eens van mijn velgen gejoept >:(
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

joyce-micra

daar zeg je wat bij ons hadden ze zelf de roze met een diamantje eraf gehaald en ook nog maar aan 1 kant we dachten dat dat nooit zou gebeurden vanwege de kleur maar dus toch

sorry voor het offtopic.

davey

Citaat van: joyce-micra op 04 februari 2011, 22:53:28
daar zeg je wat bij ons hadden ze zelf de roze met een diamantje eraf gehaald en ook nog maar aan 1 kant we dachten dat dat nooit zou gebeurden vanwege de kleur maar dus toch

sorry voor het offtopic.

geeft niet voor het offtoppic.

heb ik ook al een keertje gehad alleen maar aan 1 kant. zullen wel van die scooterwuppies zijn geweest:p die hebben maar 2 wielen haha
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

joyce-micra

ja indd zo ver had ik er nog niet over nagedacht.
mij heeft eens zo'n misselijk ventje me aan gesproken daarop hij zei: normaal dan pik ik die van de auto maar bij deze laat ik ze zitten haha;D
maar goed nu weer ontopic:

die stalen velgen zien er goed uit zo zwart ik vind het btw. niet lelijk voor bv in de winter als het mooi zwart is dan ziet dat best goed uit vaak beter als die wieldoppen (maar niet die wielspinners want die zijn gewoon cool hahaha ;D)

Ga zo door! O0

Rob

hmm bij me moeder zitten ze ook nog keurig op de auto haal zilvere ventieldopjes met diamantjes

mensen moeten gewoon is met hun handen van andermans stuf afblijven
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

#72
ben weer is wat aan het klussen geweest!

mistlampen zilver gespoten en de gril zwart gespoten! vindt het zelf erg geslaagd!

sorry voor de slechte foto! met telefoon



bedoeling is dat er de komende tijd weer wat modjes aan gaan komen. wordt vervolgd!!!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Red Racer

Het is wel een kleine maar efectieve mod, heb je het hele systeem er uit gehaald om te spuiten?.

kom je ook toevallig naar de jubileum meeting?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

mistlampen heb ik eruit getrokken en uit elkaar gehaald. de kapjes om de mistlapen kun je van de lamp af demonteren en dat heb ik dus gedaan!

betreft de zwarte bumper gril.. die heb ik afgeplakt en gespoten! op de slechte foto kun je het niet zo heel goed zien maar het is hoogglans zwart. de grilletje in de motorkap heb ik ook direct weer netjes zwart gespoten. dat gaas was toch wel een beetje dof geworden in een jaar tijd.

zou het bijna vergeten maar ik heb ook nog RVS instaplijsten op de kop getikt en gemonteerd. nog geen foto van.

wordt tijd om de auto weer eens flink te poetsen!!!

kan helaas niet naar de meeting komen :( heb al tijden een dagje autorai gepland staan op die datum met een club vrienden. vindt het echt jammer!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!