Zaterdag 19 september meeting in Zeist

Gestart door MicraMuts, 20 juli 2009, 11:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed

Neem maar mee dan zijn we voor die dag gered om het zo maar te zeggen,en er zijn denk ik wel genoeg mensen om hem op te zetten en af te breken,om het zo maar te zeggen. :duim: :duim:
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Red Racer

dan neem ik hem daarvoor wel mee.

hij kost wel wat bij de praxis.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Bij mij komen er mss er al paar minder mee (heb je met die zelfstandigen :s).En wij brengen ook onze eigenstoeltjes mee ;).

Taxloss

Super super super! Als jij dan beetje eerder komt patrick. uurtje of een. Kunnen we met z'n allen opbouwen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Helaas de Stokken voor de tent zijn 2 meter lang en passen niet in de micra.
of de sub er uit halen, ik neem dan wel de kleine vierkante partytent mee hoor en een stuk zijl.

hoort het nog wel van me.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

muier

Hoi nicole ;
Is er nog ruimte voor twee personen?
Want wij willen graag ook komen op de meeting.
groetjes Alex en Nicole

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ed

Ik zou zeggen geen probleem,hoe meer zielen des te meer vreugd.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

bryan

Ik zou even langs rijden maar weet niet of dat gaat lukken met mijn finansieen heb nou een eigen huis dus. En moet natuurlijk ook eten en aan gezien de boel opgeknapt moest worden is het geld erg hard gegaan.. Maar mischien kan ik maatje poren om me tank ffies vol te gooien om langs te rijden.


Greetzzzz bryan

Taxloss

We zien het wel dan. zou leuk zijn als je even langskomt.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ed

Zo,ik ben er klaar voor en de weersvoorspelling ziet er goed uit zag ik dus maar hopen.

Bijna alles is geregeld voor de BBQ dus dat gaat ook goed.

Ik kijk al uit naar zaterdag. :wave:
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

bryan

Nou toch nog is gekeken en gedacht:P:PMaar gaat t helaas niet redden. Jmmr maar helaas. Had leuk geweest als ik langs kon rijden.

Dus ik wens jullie veel plezier toegewenst Alvast eetsmakelijk allemaal en hopelijk tot snel bij andere meeting!!!!

Greetzzzz Bryan

Cookiebox

nieuwe eind demper zit eronder en nieuwe knipperlichten! Ik heb er zin in! En het word heerlijk weer gelukkig! ;D

Taxloss

We hebben nog twee extra bezoekers erbij. Alex en Nicole, zij zijn ook van de partij.

Ik heb er ook zin in. Morgen even de laatste hand leggen aan een aantal boodschappen. En dan kan het feest beginnen.

Ik ga heel misschien vanavond mijn nieuwe spoiler nog monteren, dus dat zou leuk zijn.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

heb je jezelf 2 keer opgegeven? :D :P.

hebben ze daar toevallig water? dan kan ik me autotje poetsen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]