De K11 van Hans/Micra Orange

Gestart door Micra Orange, 30 augustus 2005, 23:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra Orange

Al 7 jaar lid van de club en eindelijk een fotoreportage van mijn Micra op de site. Natuurlijk zal ik nog dingen aan mijn auto gaan veranderen, want het blijft een waanzinnig autootje!
In de bijlage kunnen jullie lezen wat er allemaal aan mijn Micra is gedaan in de afgelopen jaren.

[verwijderd door de admin]

Michiel

Hierbij de fotos:

[verwijderd door de admin]

Michiel

Nog wat fotos

[verwijderd door de admin]

micraGTR33

ik zie dat jij een ander stuur hebt maar ik heb me laten vertellen dat dat heel veel ge doe is met de apk omdat er een airbag in hoort te zitten

Micra Orange

Dit stuurtje zit er al 7 jaar in en heeft nooit voor problemen gezorgd bij de apk.

micraGTR33


Heiko

Mooie wagen Hans, die kleur zie je heel weinig, gaaf!  :duim:

Challenge

Ziet er echt super strak uit :duim:
En een mooie striping :duim:

Martijn
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

Na 7 jaar ziet ie er nog steeds top uit  :duim:

Anti autostyle!!

Marc

Ziet er goed uit hoor  :duim: :duim: :duim: :duim: .
Ben benieuwd wat je er allemaal aan gaat veranderen.

Maar als je toch dingen gaat veranderen zou ik beginnen om bij de clubnaamsticker het .nl te verwijderen en evt te veranderen in .com

Micra Orange

#10
Bedankt voor de leuke reacties. Wat betreft het stuur; ik had gewoon een origineel airbagstuur. Maar heb dit met de toenmalige dealer gewoon gewisseld. Nissan Ned. wilde alleen niet meewerken om het controlelampje uit te kunnen zetten. Zou je kunnen wegsolderen, maar ik heb er voor gekozen om er een mooi rond zwart stickertje op te plakken.
Wat betreft de clubsticker om mijn achterraam: die wil ik wel aanpassen, maar dan wil ik dat wel doen met de lettertype van de rest en dat weet ik niet. Heeft de club dit niet??? Aan de andere kant: Ik ben toch lid van een Nederlandse club?? Niet dan??
Veranderingen: Ik wil het al jaren, maar door tijdgebrek komt het er steeds niet van: ik wil een eigenbouw onderlip maken en een windsplitter voor achter en natuurlijk bijpassende zijskirts. De materialen liggen al klaar, maar nu de tijd nog.
Verder heb ik een lijstje met alle aanpassingen naar Michiel gemaild ( hij heeft me geholpen met het plaatsen op de site)met het verzoek of dat er nog bij kan,maar misschien moet ik dat op een andere manier doen.
Het kleurtje: origineel "Orange"van Nissan en volgens de dealer toen zijn er maar 12 in deze kleur in Nederland geleverd. Past helemaal bij mij, lekker anders dan anders.

MicraMuts

Leuke auto!  :duim: vind de kleur zo leuk! (die zijn er niet zo veel of wel?)  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Jan-Paul

Hmm ik heb een dergelijke Micra toch wel 's gezien op de Bredaseweg hier in de buurt en bij de Makro in Breda.(met micrafanclub sticker) Kom je daar wel 's ?
Penningmeester Nissanclub Nederland

Micra Orange

Klopt. Af en toe rij ik weleens naar de Makro in Breda.

wendy25