Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aztec micra

stoer en idd blanke lak gaan ze weer mooi van glimmen

Dennisvr

ik hoor net weer van mijn moeder dat ze schade hebben.  >:( >:(
iemand achteruit tegenaangereden
edwin/judith zal straks de details wel posten.

edwinvr

yepz, dat klopt idd  >:(

Net nog ff wat laatste inkopen gedaan voor de vakantie (gaan donderdag weg voor 2 weken) in hoogvliet... wilde dus het parkeerterrein afrijden, komt er een of andere blonde agente in een peus 206 achteruit gecrost zonder goed te kijken. Ik zag der al aankomen en stond dus al stil maar ze bleef maar doorrijden, dus ik op de claxon en toen leek het wel of ze nog ff wat meer gas ging geven... naja, conclusie lijkt me simpel: blonde vrouwen kunnen niet rijden en aan het eind van het verhaal heeft zij alleen maar een zwarte streep op de achterbumper en op het sleepoog, en wij een gebroken voorbumpert... fijne vakantie...

zoals al eerder gezegd, deze auto is ons niet gegunt... wilde wel een spuitbeurt voor de voorbumper ivm steenslag, maar dit is wel weer erg drastisch ineens...


[verwijderd door de admin]


edwinvr

Judje hier,

Heb ook staan schelden tegen deze mevrouw, en zag later pas dat ze een uniform aan had  >:D
hahaha...

Misschien is ons dit niet gegunt ofzo? Of is die man boven een beetje sagerijnig? :(

Dennisvr

jud, ga nou eerst maar ff op vakantie ;) ik pas op de parkiet en dan kijken we daarna wel ff naar die auto. k? No worries.

Michiel

#66
Heb je haar wel een schadeformulier laten tekenen, dan krijg je tenminste nog wat terug....

Wel zonde zeg.

Trouwens, die bumper is niet meer leverbaar mocht je een nieuwe willen bestellen, ik was er laatst op zoek naar namelijk.

edwinvr

uiteraard laten doen... beetje klote van die bumper weer...  :o

achja, we zien het na de vakantie wel weer!

edwinvr

... en na de vakantie is nu dus.

We zijn nog druk in de weer met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij... Schade is inmiddels geschat op 685 euro. Morgen zouden we als het goed is de schade-expert van de tegenpartij op bezoek krijgen, maar die reageert nog niet echt  :D

Heb vandaag wel ff wat nieuws gekocht:
- nieuwe versterker (Sony)
- Alpine boxjes (10 cm)
- Tweeters van JBL GTO series (25mm)

Tis allemaal 2de hands maar zeker de speakers zijn zgan. Kon het voor een leuk prijsie overnemen, dus kijk wel wat ik ermee ga doen.

Tot zover deze update... hopelijk snel meer nieuws en een nieuwe bumper  8)

Erwin

Ik zag jullie auto te koop staan @ speurders.nl   :( Je gaat die mooie bak toch zeker niet verkopen..
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Marc

Idd, ik zag hem ook net staan. Oftewel ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ? ?

Challenge

Welke auto gaat er dan precies weg>Ik denk dat ik iets gemist hebt....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl


Michiel

Zonde, vond het altijd een erg mooie auto.
Het is dat ik al een Micra heb  ::)

edwinvr

#74
jepz hij staat te koop, dus als iemand interesse heeft?!

Voornaamste reden is dat ik een heleboel kilometers ga rijden, en dat tot nu toe het brandstofverbruik van deze micra me erg is tegen gevallen... dus wellicht wordt het tijd voor een dieseltje... maar dat weet ik nog niet.

Hij staat overigens te koop op speurders voor de geinteresseerden, maar we doen nog niet echt actief en agressief verkoopmethodes toepassen hoor. Hij staat nog niet in de weg zeg maar; geen haast met de verkoop, alleen als er echt geinteresseerden zijn.

Dus hij HOEFT nog niet weg, maar als er iemand is die hem wil hebben, laat maar bieden.