Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

oke dan :)zeker met die dubbele pijpjes :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Dennisvr

Citaat van: edwinvr op 12 juni 2005, 17:09:51
nee, dat niet geloof ik!

zit nu een zielig reservewiel onder, maar de takkeherrie is er nog steeds... nu blijftie dus mooi stilstaan totdat ie naar de garage kan!
Ik blijf het toch vaag vinden hoor Ed, dat je dankzij die remschijven een klapband hebt gekregen, Dan moeten ze volledig los geweest zijn? Das wel heel gevaarlijk bro.

Citeer
gelukkig kan ik de 2e auto van mn broer lenen, want moet wel gewoon naar mn werk...  :-\ :duim:
maakt nog meer herrie dan de micra  ;D

edwinvr

het volgende probleem met deze wagen heeft zich alweer aangedient... hoor soms vet gebrom onder de auto uitkomen en verlies dan heel veel vermogen (wat is heel veel in een micra  :D). Heb ook weer leuke motormanagementlampjes af en toe, die aangeeft dat de katalysator kapot is. Weer een leuke reparatie aan de micra... begint minder prettig te worden dit wagentje... rij meer met problemen rond dat zonder! tijd voor een andere wagen...

Marc

Citaat van: edwinvr op 06 juli 2005, 13:16:41
het volgende probleem met deze wagen heeft zich alweer aangedient... hoor soms vet gebrom onder de auto uitkomen en verlies dan heel veel vermogen (wat is heel veel in een micra  :D). Heb ook weer leuke motormanagementlampjes af en toe, die aangeeft dat de katalysator kapot is. Weer een leuke reparatie aan de micra... begint minder prettig te worden dit wagentje... rij meer met problemen rond dat zonder! tijd voor een andere wagen...

Tja, maar dan wel weer een micra toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt nu blijkbaar gewoon een pech geval  :'(

Judje

Nou dan zal het ws. geen micra meer worden hoor....  >:(

Had ik mijn almera maar nooit weg gedaan..  :'(

Dennisvr

Citaat van: edwinvr op 06 juli 2005, 13:16:41
het volgende probleem met deze wagen heeft zich alweer aangedient... hoor soms vet gebrom onder de auto uitkomen en verlies dan heel veel vermogen (wat is heel veel in een micra  :D). Heb ook weer leuke motormanagementlampjes af en toe, die aangeeft dat de katalysator kapot is. Weer een leuke reparatie aan de micra... begint minder prettig te worden dit wagentje... rij meer met problemen rond dat zonder! tijd voor een andere wagen...

mijn 2e auto staat er klaar voor hoor bro.

dat japanse ding is nix degelijker dan mijn franse rommel ;)

Marc

Geen micra meer  :'( :'( :'( :'( :'(

Tja ieder zijn eigen keus maar ik hoor meer problemen over andere merken (en zelfs types nissan) dan ik over micra problemen hoor. Als je nu bekijkt dat ik behalve jullie dan eigenlijk niemand ken (en ik ken er veel hoor  ;) ) die echt problemen ondervind met een micra denk ik dat je gewoon pech hebt met jou micra  :'( . Of misschien eens een keer een andere dealer zoeken. Zal daar wel niet aan liggen, maar toch.

edwinvr

ik ben hem gewoon zat! die almera was super, dit is een klereding!

Challenge

ik rij nu al in totaal 3 jaar micra alleen maar olie ververst en een kleine en grote beurt en echt nog nooit een probleem gehad.
en vergelijking met mijn andere 2 auto's opel en ford zou ik nooit mee een andere auto willen kopen!
hoorde van mijn nissan dealer dat ze het makkelijkst zijn te onderhouden en zo!
maar ja ieder denk zijn eigen mening of je hebt net pech met je auto.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

edwinvr

Vandaag de micra maar weereens opgehaald van de dealert...

Remmen bleven tegen elkaar aan plakken, terwijl die daarvoor net naar de dealer was geweest voor hele nieuwe remmerij...
Nu was de remzuiger naar de klote, incl. pakking.

Hopen dat we nu ff de problemen achter de rug hebben, want dit is niet grappig meer...  >:( :-[

MicraMuts

 :( das balen joh!! 

Hopen dat het nu beter gaat... :-\

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Marc

#26
Citaat van: edwinvr op 29 juli 2005, 13:18:04
Vandaag de micra maar weereens opgehaald van de dealert...

Remmen bleven tegen elkaar aan plakken, terwijl die daarvoor net naar de dealer was geweest voor hele nieuwe remmerij...
Nu was de remzuiger naar de klote, incl. pakking.

Hopen dat we nu ff de problemen achter de rug hebben, want dit is niet grappig meer...  >:( :-[

Ik zou toch zo langzamerhand maar eens gaan denken over een andere dealer.  
Het lijkt erop dat het meer daaraan ligt dan aan de auto.

i loves micrapower

mm ik heb mijn micra 6 jaar geleden nieuw gekocht   en moet zeggen weinig onderhoud heb ik er aan de normale beurten en een keer schijf remmen met remblokjes vervangen  de schijfen warren te veel veroest aan gezien ik er toen een jaar niet echt in gereden heb  maar hij start altijd ik denk ook dat je gewoon pech hebt en meschien ligt het ook inderdaat aan je dealer  !! hoe goed onderhoud hij jouw auto als ik hoor dat je pas bent geweest en nu al weer verot tja denk ik dan dat lijkt me geen toeval

edwinvr

sja, begin er nu ook aan te twijfelen idd.  Paar weken geleden waren ineens mn remschijven en blokken op en kreeg ik plotseling (volgens mij hierdoor) een lekker band... Ze hebben dus helemaal niet naar de oorzaak gezocht en gewoon maar lukraak de remmen vervangen zonder er verder naar te kijken.

Moet wel zeggen dat we een gratis nieuwe micra hebben mogen lenen voor een daggie, en dat er ook gratis een nieuwe (alweer) remschijf en nieuwe remblokken...

Neemt niet weg dat ze beter de eerste keer meteen ff hadden kunnen kijken.

w8upforme

Laat me raden : Nissan dealer uit spijkenisse???

Mn broertje is ondertussen al 18 weken onderweg met zn micra en de motorproblemen zijn nog steeds niet opgelost  :'( :'(
Die heeft trouwens ook een Micra 1.4, (ik ook maar heb er gelukkig (nog) geen problemen mee....
En hoorde toevallig van de dealer dat er in Spijkenisse 2 micras waren met hetzelfde probleem  :-[ :-[