Wintermeeting Nijkerk

Gestart door Mystical Green, 14 december 2008, 10:21:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nissanzwijndrecht

was echt gezellig.
eindelijk een beetje een gezicht bij auto's.

jammer dat het zo koud was.
maar dit mocht de pret niet drukken.

heb weer leuke iedeen opgedaan.


op naar de volgende micra meeting.

rob

Citaat van: THE DOLPHIN op 14 december 2008, 22:37:30
@ rob
het is een renault bus want ed en sylvia waren hiermee gekomen van de FA Slager.
nou dan heeft me pa nu het bewijs dat het dus geen nissan is hij wilde me niet geloven :P

jasperdg

#32
Bedankt voor de foto's! Was een leuke meeting. Grappig de gezichten achter de namen en de auto's te zien, al laat mijn geheugen me uiteraard in de steek...

Nog een paar foto's : http://jasperdg.jalbum.net/Micra%20Meeting%2014-12-2008/

Oww ja. Voor de volgende meet:
AUB alleen Micra's in slagorde! Leuk dat er ook een Eclipse en 100NX'en zelfs een Starlet komen, maar dan aan de overzijde of elders.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

hahaha nou vond het niet zo erg hoor was een meeting namens de MFC maar oke mischien leuker als het alleen micra's op een en de zelfde lijn staan

maar buiten dat om was het super op naar de volgende!

2yellow4u

Hele mooie foto's...Vond vooral die Micra's van Michiel Turbo en die rooie uit Limburg (ben z'n naam ff kwijt) erg bijzonder...  :P

the legend

Citaat van: 2yellow4u op 15 december 2008, 20:33:06
Hele mooie foto's...Vond vooral die Micra's van Michiel Turbo en die rooie uit Limburg (ben z'n naam ff kwijt) erg bijzonder...  :P

Zeg maar Har.... 8)

rene h

ik kom er helaas niet bij zijn me de micra maar heb toch aan het eind van de dag michiel nog zien rijden bij de mac donalds in lelystad. :)

Michiel

Citaat van: rene h op 16 december 2008, 00:09:56
ik kom er helaas niet bij zijn me de micra maar heb toch aan het eind van de dag michiel nog zien rijden bij de mac donalds in lelystad. :)

Ik heb je niet gezien, maar was ook nog een beetje aan het bijkomen van de kou :D

Taxloss

Citaat van: jasperdg op 15 december 2008, 15:50:40
Bedankt voor de foto's! Was een leuke meeting. Grappig de gezichten achter de namen en de auto's te zien, al laat mijn geheugen me uiteraard in de steek...

Nog een paar foto's : http://jasperdg.jalbum.net/Micra%20Meeting%2014-12-2008/

Oww ja. Voor de volgende meet:
AUB alleen Micra's in slagorde! Leuk dat er ook een Eclipse en 100NX'en zelfs een Starlet komen, maar dan aan de overzijde of elders.

Ben ik niet helemaal mee eens. Maar goed. We zijn allemaal van een club en als mensen willen laten zien dat ze de micraclub een warm hart toedragen dan vind ik niet dat wij mogen beslissen om ze aan de andere kant neer te zetten.
Ik vind dat niet vriendelijk overkomen.

Ik begrijp je beredenatie wel. Maar dan zou ik er toch een aansluitende rij van maken. Bijvoorbeeld eerst alle micra's en dan de rest. Maar niet aan de overkant of ergens anders.

Verder is dat altijd lastig te plannen. Want de eclipse en de nxen waren de laatsten in de rij omdat wij er ruim op tijd waren. De andere micra's kwamen later, en plek vrijhouden is altijd moeilijk.

Het blijft een lastig punt... Ik begrijp het, maar geheel voorkomen kun je niet.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

#40
Bedankt Allemaal voor de erg gezellige meet, Ondanks de kou erg gezellig :duim:
Als er nog eens een meet is waar we voor worden uitgenodigd kom ik zeker weer ;)

@ jasperdg
Vindt het geen punt om me auto ergens anders te zetten, maar zoals de meeting was geplaatst op het DNA forum had ik het idee dat iedereen welkom was en dus ook gewoon ze auto kon neerzetten, als het een micra only meeting was dan had ik me auto er ook niet tussen gezet.
Heb zelf ook niemand scheve gezichten zien trekken toen we onze auto's hadden neergezet en naderhand ook niet.

jasperdg

Iedereen is welkom hoor.  :duim:

Dacht alleen dat ik lid was geworden van de MFC en dat dit een MFC meet zou zijn.
Ik lees geen DNA en dus daar niets van begrepen.

Het lijkt mij gewoon een leuker gezicht alle Micra's aaneen, vandaar.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

2yellow4u

De leden van DNA deden ook niet 'moeilijk' toen ik op een meeting van hun was in Oostvoorne (terwijl ik geen lid ben) en mijn micra tussen hun NXen zette, integendeel...begrijp ook wel dat het een leuker gezicht is alle Micra's naast elkaar...maar wat Taxloss schrijft, moeilijk te plannen (ik ben zo vrij om me er mee te bemoeien, terwijl ik pas 1 keer op een meeting ben geweest...lol.)  ;D :D

N I L I S

bij ons is het al helemaal niet te plannen omdat we een algemene nissanclub zijn ;) dr zit wat in, maar net zulke leuke foto's gemaakt ;)
en de gezelligheid zat er goed in dus dan maakt dat rijtje toch alweer minder uit :D

Taxloss

Citaat van: 2yellow4u op 16 december 2008, 19:35:06
De leden van DNA deden ook niet 'moeilijk' toen ik op een meeting van hun was in Oostvoorne (terwijl ik geen lid ben) en mijn micra tussen hun NXen zette, integendeel...begrijp ook wel dat het een leuker gezicht is alle Micra's naast elkaar...maar wat Taxloss schrijft, moeilijk te plannen (ik ben zo vrij om me er mee te bemoeien, terwijl ik pas 1 keer op een meeting ben geweest...lol.)  ;D :D

De mening van ieder is mooi meegenomen!!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...