W8upforme's Micra

Gestart door w8upforme, 02 mei 2005, 13:15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

w8upforme

Ja bij mij dus ook zo ongeveer, hij nog tegen me ja neem ze nou maar mee, want zo staat het in de computer.                     
Maar gaan ze nu aanpassen, dus hopelijk hoeft de volgende keer niemand meer terug om schijven te wisselen,  ;D

Ach foutje kan gebeuren toch, als ik nu maar wel de goede krijg...
Nu alleen nog 2 nieuwe banden en ik kan dr voorlopig weer ff tegen :-)
Oh ja en een luchtfilter, kga maar ns kijken voor die van CypberSpeed....
Had een quote teruggekregen van DBM voor een ITG filter met CArbonAirbox, maar kvind 800 euro toch ff teveel geld voor een luchtfilter....

Jan-Paul

800 euro voor een filter is inderdaad een hoop. Is het carbon air-intake system van onze clubsponsor niets dan? (dragon racing)
Penningmeester Nissanclub Nederland

w8upforme

Daar ga ik idd ff voor kijken, das die van CyberSpeed, die Dragonracing verkoopt....
Maar is volgens mij net zoiets als K&N of niet???
Het filter wat in de airbox zit dan, maar goed ik moet dat allemaal nog ff uitvogelen hoor, maarre dan heb ik misschien dus binnenkort mn K&N filtertje te koop  ;D

w8upforme

Nou mensen, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mn uitlaat  ;D

[verwijderd door de admin]

Micra Flevoland

Ziet er vet uit man. :duim:

Infinity Micra

zeeeeeer netjes gemonteerd! en klinkt het nu ook goed?

Erwin

OMG< ik wil em ook  :o, heeel erg moooi
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Jan-Paul

Is het alleen een einddemper of een compleet systeem?
Penningmeester Nissanclub Nederland

Erwin

IN een ander topic zei die dat het vanaf de middendemper af was.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

w8upforme

Hallo mensen,


Blij dat jullie t net zo mooi vinden als mij hoor  ;D ;D ;D

T is een compleet systeem, vanaf de kat(spruitstuk en kat is een geheel), naar achteren (middendemper/ einddemper) in RVS,

En ja het klinkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker, kga proberen om vrijdag nieuwe banden te regelen zodat ik mn velgen nog ff kan monteren, en dan ff kijken of ik vant weekend nog ergens onder uit kan komen, en dan ben ik hopelijk zaterdag aanwezig in Rosmalen....

Michiel

Ziet er leuk uit :)

Heb je ook nog een foto van de komplete auto?
En ik ben wel benieuwd naar een foto van de uitlaat aan de onderkant van je auto ;)

w8upforme

Ja kga ff kijken of mn pa op zn vrije vrijdag zin heeft om naar zn werk te gaan en ff alles te regelen voor me :-)
Tja die zal ik ook ff moeten maken, maarre hij is qua uiterlijk verder helemaal standaard nog hoor, mn autotje....
En zoals je op de foto wel kan zien, zitten mn standaard fietswielen dr op voor het moment, maar hoop vrijdag ff 2 nieuwe voorbanden te halen, zodat mn velgjes dr weer op kunnen...

Work in progress hahaha

Challenge

zo ziet er zeker nie verkeerd uit :D :D
zal zeker denk wel een super geluidje produceren :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

w8upforme

Doet t ook absoluut  ;D

Morgen ff testen wat voor herrie ie maakt met de silencer dr in, zou meer snerpend geluid moeten geven....

Kga dr vandoor mensen,  ben vast morgen weer online, moet nog ff banden zien te vinden voor mn karretje,

Tot latersssss

aztec micra

stoer

maar als je zaterdag komt moet je het optijd laten wetn ivm de kaarten of je moet op tijd bij de afgesproken plek zijn