Micra van Daredevil

Gestart door daredevil, 28 mei 2006, 12:08:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daredevil

ik heb hier maar ff nieuwe topic geopent ivm de verdere vorderingen van mijn micra

[verwijderd door de beheerder]

daredevil

ok ben bezig geweest met de onderlip en zie hier het resultaat

[verwijderd door de beheerder]

daredevil

t was wel een beetje passen en meten maar das meestal. Weet er iemand trouwens of er heel fijn race gaas is voor achter die lip en dan zwart?

[verwijderd door de beheerder]

Erwin

ja, fijn gaas is gewoon te kopen bij de meeste autoonderdelen winkels.

Ziet er btw erg tof uit :).. 16 juli ook aanwezig op onze meeting?>
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

daredevil


daredevil

#5
hey erwin is die velg in jou avatar van jou?

Erwin

Kijk het meeting topic bij japanse zomermeeting ;), en nee, die velgen zijn niet van mij :X. helaas niet zijn wel super mooi. ben nu aan het rondkijken voor leuke velgjes. zie mijn topic voor verdere info. Blue extreme.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Challenge

ziet er goed uit :duim:
En nog verdere plannen met mica monster :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

daredevil

jazeker.. Als het goed is komt morgen mijn remus demper binnen ^-^ en ik wil sideskirts erop zetten. ik zat nog te twijfelen om voor ook een lip te zetten. maar ik ben bang dat ik dan geen drempel meer op kom.(de bumper is voor lager dan achter) en de lip en skirts natuurlijk in zelfde kleur laten spuiten

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

daredevil

ik vind deze velgen wel aardig voor eronder, omdat de spaak doorloopt oogt tie groter

[verwijderd door de beheerder]

droogie

ziet er erg tof uit zo die lip en anders neem je voor toch een kleinere lip ik geloof dat die laguna lipjes wat kleiner zijn van renault  :duim:

daredevil

mmm das misschien wel een idee ja, maar zo'n lip van een laguna is dat los of moet je daar een hele bumper voor slopen?

nismo

kan je er zo onderplakken of anders een paar schroeven erdoor of misschien popnagels

Anti autostyle!!

daredevil

en moet je zoiets bestellen bij de dealer? of kun je die dingen ook op de sloop krijgen..