'98 Micra K11 1.3L Turbo project.

Gestart door Paapz0r, 23 november 2020, 00:25:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paapz0r

#15
Goeie vraag. Dino had die short shifter nog liggen bij, showoff vandaan dacht ik. Maar welk merk. geen idee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gang is alles, remmen is angst

richardwbb

#16
Praxis bouten hebben de sterkte doorgaans niet en de Jap. al helemaal niet, Probin is een optie maar lees dit en vermijd ritje bouwmarkt

https://www.simetric.co.uk/sispanner.htm

Weet alles van boutjes kijk uit met fijne draad bij bijvoobeeld motorsteun en ja dan kan het allemaal diy @ straat :wave:

Paapz0r

Uiteraard zijn praxis bouten not-done richard. Hoop toch wel dat de gemiddelde lezer dit begrijpt en snapt . Dit was dan ook als grapje bedoeld.

(Dus nog even voor de duidelijkheid.)
Ik heb gewoon 'goede' RVS bouten besteld en deze er in gezet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

jop


richardwbb

sorry had grap gemist en dat ligt aan mijn snelhied @ verwerken fora @ omdat het kan maar heb zelf Praxis bout op baksteun, tja die is dik genoeg

Paapz0r

Tijdje geleden alweer sinds de laatste post.

Er is veel gebeurd en daardoor iets minder aan de k11.

De k12 was begin dit jaar aangereden en een maand of wat uit de running. Deze is weer gefixed en redelijk snel daarna eigenlijk spontaan een 98' S14 uit japan gekocht, en hierheen laten importeren.



Ik ben in die tijd bezig geweest met gevlochten remleidingen te regelen voor de k11 bij goodridge vandaan.
Ze kwamen binnen en ik zag meteen dat deze niet gingen passen op de remklauwen achter terwijl deze specifiek voor remklauwen achter zouden moeten zijn.
Na heeuull stroef email contact en veel gezucht later, maar besloten de leidingen hier te verkopen en Hel performance leidingen te bestellen. Super snel binnen en pastte netjes.



De steellies gemonteerd en de achterzijde laten zakken.



Ook heb ik de QSP stuurnaaf en het QSP stuur gemonteerd.





De neus de lucht in.

Zodat ik met de rest verder kan.

- Short shifter monteren.
- er zal een nieuw front met frontbalk moeten komen.
- Honda radiateur plaatsen
- Mishimoto Intercooler plaatsen en leidingwerk regelen.
- complete Gizfab uitlaat lijn en incl. Turbo monteren en leidingwerk aansluiten.

Dat is een beetje waar ik me mee bezig ga houden.

Tot de volgende update.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Dino


.maarten