1996 Nissan Micra 1.3 SLX

Gestart door JayDavid666, 10 november 2020, 19:51:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JayDavid666

Hoipiepeloi. Zit al een eindje op dit forum maar nog niet voorgesteld. Ik kom uit Belgiƫ. Ik heb in 2017 een K11 1.3 SLX aangekocht om deze als daily te gebruiken, had destijds 116k km. Na wat problemen met de papieren om deze in te schrijven is het dan toch gelukt om deze op de baan te krijgen.
Mijn andere wagen is een Nissan 200SX S13 die ik aan het bouwen ben in een 90s style, dus het was moeilijk om de K11 standaard te laten.
Foto van hoe hij was bij aankoop:

Foto van hoe hij momenteel is met de JDM Super S voorbumper en Nismo lip en Nismo grill. Heeft nog March achterlichten maar daar heb ik geen foto van:

Nog niet veel veranderd eraan maar ligt nog wat leuk spul klaar. Heb nog een Mulholland spoiler, Super S achterbumper met Nismo lip en een leuke racestoel:

De auto is verlaagd op 35mm verlagingsveren, enige wat legaal is hier in ons leuk landje. Momenteel ben ik aan het wachten op moeren om mijn adapters vast te zetten om mijn velgen te kunnen monteren. SSR MK2 en Advan A3D:

Het plan met deze auto is om deze uiteindelijk helemaal te restaureren en ondertussen alles up te graden, maar dat is pas voor als deze de daily niet meer is en 30 jaar oud is om deze te kunnen inschrijven als oldtimer hier.
Dit is het zowat, zal het topic updaten als er nog veranderingen gebeuren.


JayDavid666

Foto's lijken niet te werken. Ik zal de post bewerken als het lukt

richardwbb

imgur, mijnalbum en wel meer, allemaal troepzooi gebruik toch postimage.org dat zie ik al tien jaar staan en die zegt geen geld te willen maar wel bandbreedte de rest laat je foto's plaatsen en vraagt om betaling als je de foto's wil laten staan en dat is niet het einde, de mensen die die (veel) later lezen komen dingen tegen op (technische) fora waar zonder foto niet meer wijs uit is te worden. postimage.org heeft ook een handige smf plugin maar dat laatste mag je vergeten, postimage.org gebruiken als t niet lukt heb een handleiding gemaakt ervoor

JayDavid666

Is gelukt! Foto's zijn wat klein maar beter dan niets. Thanks

richardwbb

Oh zo had ik ze nog niet gezien. Die zijn er wellicht groter want je kan de orginele afmeting in stand houden of aanpassen en je kan zeggen hoe lang het mag blijven staan of zeggen dat het altijd mag blijven staan. Gewoon nog eens wat foto's met postimage plaatsen die gaat groter dan een forum zal willen weergeven  O0