K11 stottert en bokt... en valt stil.. Please...

Gestart door DRE69, 15 mei 2020, 09:55:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DRE69

Dankjewel Jop,
Ik lees je reactie net. Ja inderdaad.. Heb ook vaker gelezen dat imitatie niet altijd bevorderlijk uitwerkt. Ik had Jeroen eerder een pb gestuurd om af te spreken. Mogelijk is hij druk of heeft het niet gelezen.
Ik wacht netjes af op zijn reactie. :)
Micra K11. 1.0 16V   '99

DRE69

Zoals gezegd even met de plantenspuit met water langs de bougiekabels en bij buitenkant verdelerkap gesproeid. Geen vonkjes buiten.
Micra K11. 1.0 16V   '99

Jandeman

Hoi ...andere gasklep huis geprobeerd??welke benzine rij je??E10?of de oude E5??E10 kan problemen geven als de wagen te lang stil staat...mvg

DRE69

Ik had daar inderdaad eerder over gelezen dus daarna E5 getankt. Daarvoor altijd E10. Ik had laatst gasklephuis gereinigd met positieve resultaten maar toch nog niet helemaal verholpen Ik heb inmiddels contact gehad met Jeroen330. Dus beter samen binnenkort doormeten en weten. Andere gasklephuis of luchtmassameter zelf vervangen die mogelijk mankementen zou kunnen hebben leek mij niet de oplossing. Bedankt voor het meedenken  O0
Micra K11. 1.0 16V   '99

jop

dat gestotter is zeker je onsteking en niet je lucht massa meter.

Jeroen330

André en ik hebben afgesproken dat we na mijn vakantie fit probleem oplossen. Half juli rijdt ie beter dan ever

DRE69

#21
Yesss, even een update..

Echt mijn complimenten voor Jeroen330.  Wat kan hij 'lezen en schrijven' met een micra k11. M'n auto rijd echt weer superlekker sinds ik ben langsgegaan. Alles wat nodig was om de auto weer top te krijgen is gedaan en durf het bijna niet te zeggen maar....Hij nu rijd beter dat ooit in alle jaren dat ik m'n micra heb. Dat Jeroen330 een echte liefhebber is van micra  k11 merk je direkt in alle vezels. Alles zeer prettig verlopen ook.  Respect voor jou!
:wave: Bedankt man O0
Micra K11. 1.0 16V   '99

Jeroen330

Citaat van: DRE69 op 28 juli 2020, 20:54:10
Yesss, even een update..

Echt mijn complimenten voor Jeroen330.  Wat kan hij 'lezen en schrijven' met een micra k11. M'n auto rijd echt weer superlekker sinds ik ben langsgegaan. Alles wat nodig was om de auto weer top te krijgen is gedaan en durf het bijna niet te zeggen maar....Hij nu rijd beter dat ooit in alle jaren dat ik m'n micra heb. Dat Jeroen330 een echte liefhebber is van micra  k11 merk je direkt in alle vezels. Alles zeer prettig verlopen ook.  Respect voor jou!
:wave: Bedankt man O0

Dankjewel en graag gedaan!!

.maarten


Jeroen330

Zowel een grote fout in ontsteking als in gasklephuis. Beiden vervangen

DRE69

Eerst de ontsteking aangepakt.. Liep daarna stukken beter en het probleem leek direct te zijn verholpen. Echter bleek daarna ook gasklephuis ect niet helemaal fris meer te reageren. Jeroen nam het zekere voor het onzekere  en heeft beiden vervangen met  O0  TOPRESULTAAT!
Micra K11. 1.0 16V   '99

.maarten

Mooi zo! En meteen lekker afgesteld. Dat dat resultaat top is geloof ik wel. Dat kan 330 wel.