Ervaringen met jamex of autostyle verlagingsveren

Gestart door redk11, 08 februari 2020, 21:17:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

redk11

Zijn er mensen die met een set van jamex , apex of autostyle eronder rijden? Ik ben benieuwd of dat nog comfortabel rijdt of bokhard. Ik hoor het graag, wat jullie ervaringen ook mogen zijn.

Kwarkieboy

Ik heb autostyle gehad. 35/35
Is een stukje stugger, maar ik vond het beter rijden.
Ik vind de standaard veren te zweverig.
En het oogt leuker :D

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

.maarten

Ik rij zelf met Eibach veren maar er zit amper verschil in. Meeste rijd iets harder dan standaard. Al kan het ook geen kwaad om oude dempers te vervangen door nieuwe als je verlagingsveren monteert. Dat verschil merk je ook wel.

redk11

Top dat er gelijk gereageerd wordt. Je dempers vervangen is geen overbodige luxe na 20 jaar waarschijnlijk😊

Jandeman

#4
Jamex is goedkoop ... vorige merk mee gereden..na anderhalf of 2 jaar breken ze .. goedkoop is dan duurkoop...h &r is wel goed losse veren....

Kwarkieboy

Ik hoor goed verhalen over TA technics, die hebben complete sets, veren en dempers voor een €250,- als ik het goed heb.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

redk11

Ja, daar heb ik ook al wat over gelezen, alleen zie ik die setjes van ta technics niet meer aangeboden staan. Enig idee waar die nog te krijgen zijn? Dan heb gelijk ook de dempers vervangen nl.

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

redk11

Super! Bedankt, ik ga ze daar even bestellen maar denk. Dat valt me nog best mee kwa prijs.