Ruitewisserstangenstel Micra k11

Gestart door redk11, 17 januari 2020, 17:29:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

redk11

Aangezien ik bij de rode Micra weer een verassing heb ontdekt omdat ik op zoek ging naar een lekkage in het interieur.. kwam ik erachter dat het stangenstel dat er nu in hangt bijeen gehouden wordt door een snelbinder...😒 Er is dus mee geknoeid om de wissers te laten werken, echter dit zit erg los en ik vraag me af of er misschien mensen op dit forum zijn die er nog een hebben liggen?

Jandeman

Wtf... snelbinder whaha...je kan ook op de sloperij zoeken...kijk ook ff na je speling op je ruiten wissers...waar de armen op geschroefd zitten..met een moer..de bussen binnen in ..willen wel eens speling geven...beetje zonde als je stangen stelsel hebt en de voetjes niet vervangt als je er speling op hebt..groet

Verstuurd vanaf mijn Moto E (4) Plus met Tapatalk


redk11

Nou het huidige systeem is gewoon afgebroken, dat zit er alleen tegenaan met die snelbinder.. dat is dus sowieso afgeschreven..




Newtothescene

Dit zit nog wel op mijn onderdelen Micra, het is een 1e facelift, maar ik ga er wel van uit dat het onderling uitwisselbaar is.

redk11

Ik heb ook een 1e facelift Micra dus dan gaat het zeker passen😊 hoe wil je dit verder doen? En wat wil je ervoor hebben Tristan? Ik hoor graag van je.

redk11

Via Newtothescene inmiddels voorzien van een setje dus hier mag een slotje op.