Damians micra k11 pre facelift

Gestart door Damian, 24 december 2019, 11:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.maarten

Gewoon afslijpen ja. Er zitten draadeinden op de kat. Ik zou de hele uitlaat eronder weg halen
Zodat je er makkelijker bij kunt. Dan is het slijpen ook een stuk makkelijker

Damian

A okey top bedankt, gaan we toch slijpen

Damian

Mijn aandrijfhoes is aan vervanging toe en nu is de vraag of er ook 2 delige zijn

Damian

Iemand die de diameter weet van de pijp van de einddemper ik heb een demper die ik erop wil schuiven dus bedoel het stukje pijp net achter de demper

jvdbosch1980

Citaat van: Damian op 06 september 2020, 11:59:41
Iemand die de diameter weet van de pijp van de einddemper ik heb een demper die ik erop wil schuiven dus bedoel het stukje pijp net achter de demper
Heb je geen schuifmaat??buiten diameter meten...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


Damian

Citaat van: jvdbosch1980 op 06 september 2020, 13:14:13
Citaat van: Damian op 06 september 2020, 11:59:41
Iemand die de diameter weet van de pijp van de einddemper ik heb een demper die ik erop wil schuiven dus bedoel het stukje pijp net achter de demper
Heb je geen schuifmaat??buiten diameter meten...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk

Nee hellaas niet



Damian

Helaas moet de micra plaats gaan maken voor een grotere wagen wegens bedrijfs uitbreiding
https://link.marktplaats.nl/m1609353235?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Hierbij de link naar marktplaats eventuele tegenbod alrijd welkom

jvdbosch1980

..heb je een andere gekocht??ben benieuwd....

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


Damian

Nee hellaas geen nieuwe de micras zijn te klein geworden aangezien ik etenswaren etc moet vervoeren voor mijn foodtruck/cart, daarom overstappen na een subaru forester of iemand moet een Nissan micra estate weten te staan dan wil ik die graag hebben haha

richardwbb

Micra > Forester dat is wel een quantum leap ook zeg :)

Damian

Dat klopt maar aangezien de bagage ruimte en eventueel trekvermogen maakt dit de geschikte wagen voor een aanhanger al wil ik toch wel graag micra blijfen rijden