Mijn K11 1.3 (ooit) Lima

Gestart door Newtothescene, 02 oktober 2019, 18:47:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Newtothescene

Hallo allemaal,

Een half jaar geleden kreeg ik van mijn ouders een budget van 2000€ om een eerste auto te kopen, mijn eerste keuze was een Starlet (want toyotagek) maar aangezien die of afgeragd of te duur waren ben ik op zoek gegaan naar iets anders.

Mijn moeke hoopte op een Yaris (geen denken aan) en toen zag ik Juiceboxforyou op insta met een foto van zijn geweldige Micra, en toen ben ik op zoek gegaan naar eentje, na een paar weken zoeken kwam ik bij dit exemplaar uit.

Ik heb hem nu al bijna 4 maanden en ik ben meteen toen ook lid geworden van het forum. Maar ik had me nog niet voorgesteld. Anyways, dit is hem, ik kreeg geen foto's zo er bij in op mobile dus dan maar zo:
http://imgur.com/gallery/dLgYEsV

jop

welkom!
gaaf kleurtje hoor :)

zwolly

#2
Gave K11, mooie kleur , mooie velgen in het wit? of worden mijn ogen slechter.. Leuk ding, spiegels in kleur etc..niets mis mee. Strak man, geniet ervan  O0

Btw, zo zonder die sierstrippen aan de zijkant staat best wel strak, strakker zelfs dan origineel, ga overwegen om al deze dingen van ons Micra er netjes af te freubelen en evt de restant plekjes wat weg de polijsten met commandant4, heb glans zwart als kleur, makkelijke kleur om wat bij te werken etc..
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

jop

#3
foto's:







O0

leuk datje meteen foto's hebt plaatjes kijken word hier erg gewaardeerd :mfc:

Jandeman

Citaat van: zwolly op 04 oktober 2019, 08:53:07
Gave K11, mooie kleur , mooie velgen in het wit? of worden mijn ogen slechter.. Leuk ding, spiegels in kleur etc..niets mis mee. Strak man, geniet ervan  O0

Btw, zo zonder die sierstrippen aan de zijkant staat best wel strak, strakker zelfs dan origineel, ga overwegen om al deze dingen van ons Micra er netjes af te freubelen en evt de restant plekjes wat weg de polijsten met commandant4, heb glans zwart als kleur, makkelijke kleur om wat bij te werken etc..
Zwolly ..de Micra van mij staat er nu ook bij zonder strips..dat pokke lijm krijg ik er niet af...kleur rood ...heb veel geprobeerd..thinner  ... commandant.. polijst schijf .. niks nada..laat t zitten..dus voor je begint ...

Mooie Micra op de foto.. welkom op t forum..

Newtothescene

Citaat van: zwolly op 04 oktober 2019, 08:53:07
Gave K11, mooie kleur , mooie velgen in het wit? of worden mijn ogen slechter.. Leuk ding, spiegels in kleur etc..niets mis mee. Strak man, geniet ervan  O0

Btw, zo zonder die sierstrippen aan de zijkant staat best wel strak, strakker zelfs dan origineel, ga overwegen om al deze dingen van ons Micra er netjes af te freubelen en evt de restant plekjes wat weg de polijsten met commandant4, heb glans zwart als kleur, makkelijke kleur om wat bij te werken etc..

Gebruik vooral hitte on de sierlijsten eraf te halen. Heb ik niet gedaan en ik heb nu heel wat spuitwerk te doen... :/ Om de lijmresten weg te halen heb ik gewoon water met wat zeep gebruikt en een pasje, werkte prima. Het iets meer hardnekkige heb ik gewoon schoonmaakalcohol voor gebruikt.

zwolly

MM interressant, ik denk er nog wel even over voordat eventueel de strips zal gaan verwijderen, heb niet zoveel tijd voor dergelijke dingen, druk druk druk je kent het vast wel, als iets echt MOET gebeuren aan de Micra dan maak ik de tijd wel..wil wel dat deze in optimale staat is technisch, wil er niet mee aan de weg komen te staan en al helemaal niet dat de vrouw dit kan gebeuren.  :o (A)

Toch staat het wel heel netjes en strak zonder de strips vind ik.
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

Newtothescene

Update: ik heb een extra Micra voor onderdelen die ook nog luxer is (als iemand nog onderdelen nodig heeft stuur me een PM) en ik heb een aantal dingen overgezet en veranderd: hier is hoe die er nu bij staat


PunchlineK11

Welkom,

Leuk kleurtje ik heb hem ook in die kleurstelling  O0


jop

erg gaaf kleurtje ja, zie je weinig ook (ik tenminste)

.maarten

Staat er netjes bij. Dat blauw en wit staat goed.
Nog plannen om hem te verlagen?

jop

goeie vraag maarten, wat zijn de maten van die velgen/banden eigenlijk?

Newtothescene

#12
Citaat van: .maarten op 10 december 2019, 21:27:02
Staat er netjes bij. Dat blauw en wit staat goed.
Nog plannen om hem te verlagen?

Jazeker, ik wil hem verlagen maar het wordt een beetje lastig

Citaat van: jop op 10 december 2019, 22:49:28
goeie vraag maarten, wat zijn de maten van die velgen/banden eigenlijk?

Speedline 2114's 16 x 7,5 inch

jop

16 inch is idd best wel groot om te verlagen tenzij je ultra platte bandjes hebt..
wat zijn de banden maten?

Newtothescene

Geen idee, maar de banden die er nu op zitten zijn helemaal af, er zitten 3 verschillende merken op en allemaal 10+jaar oud.. met niet meer dan 3mm profiel

Citaat van: jop op 11 december 2019, 10:06:47
16 inch is idd best wel groot om te verlagen tenzij je ultra platte bandjes hebt..
wat zijn de banden maten?