Hoi allen

Gestart door Jandeman, 23 augustus 2019, 15:24:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.maarten

Als hij toch de kast in gaat zou ik hem wel ff opnieuw solderen. Dat is een kwestie van kapje aan de zijkant eraf en alle solderingen even vernieuwen.

jop

ik heb ook verschillende verhalen over daadwerkelijk schoonmaken gehoord.
hierdoor zou het element kunnen beschadigen  :-\

richardwbb

#17
Ik weet dat in het buitenland maf cleaner wordt verkocht, ik ben het nog niet in Nederland tegengekomen maar het is wel een aardige tijd geleden dat ik er naar heb gezocht.

https://www.ebay.co.uk/p/CRC-High-Performance-Mass-Air-Flow-Sensor-Meter-Cleaner-Aerosol-MAF-250ml/16017014038

Of het werkt? Zelf heb ik bedacht nadat ik superlijm aan mijn handen had en een tip kreeg om een ontvetter te proberen een glas ontvetter in spuitbus geprobeerd want ik had niets anders, dat spul ontvet zo gruwelijk goed dat ik er aan denk om daar mee te ontvetten en dat af te spoelen met veel water. Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom dat spul agressiever zou zijn dan vele kilometers luchtaanvoer. Maar ik heb dat nog niet geprobeerd, ik heb massameters over maar die zijn minimaal vijftig euro waard op mp. Ik wil dat wel eens uitproberen maar zolang ik nog met roest zit op gevoelige plaatsen is het geen prioriteit bij mij.

Jandeman

Heb nog wat in de aanbieding.. aangezien ik niks kan plaatsen in te koop..is 1.4 16v .. .25 euro.

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


Jandeman

Zo weer een kleine upgrade...een tip van iemand van dit forum...thnx daarvoor...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


richardwbb

Oh nu heb ik je interrieur foto van pagina 1 ook gezien. Dat heb je goed gedaan. Ik vraag mij af hoe je een stuur rood krijgt en houdt?

Jandeman

Weinig mensen weten het ...leer kan je na gewenste kleur spuiten...houd m wel redelijk rood.. sommige uitvoeringen is deze af fabriek zo..

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


PunchlineK11

Van welke auto komt die wisser? Ben er ook naar op zoek!

.maarten


Jandeman

#24
Almera 2000 rond die tijd


Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk

Jandeman

Waar vw niet goed voor is....2 aanzuigbuizen ..sdi en TDI..is functioneel....wel een strip gebruikt voor ondersteuning...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


richardwbb

 Jandeman, wil je mij uitleg geven over wat je nu hebt aangegeven? Ik zie geen vw terug in je foto maar ik heb wel een dynamosteun gevonden voor weinig waardoor ik naar één snaar kan in plaats van twee en ik had al geen stuurbekrachtiging meer dus een upgrade.

Jandeman

Citaat van: richardwbb op 04 oktober 2019, 00:48:05
Jandeman, wil je mij uitleg geven over wat je nu hebt aangegeven? Ik zie geen vw terug in je foto maar ik heb wel een dynamosteun gevonden voor weinig waardoor ik naar één snaar kan in plaats van twee en ik had al geen stuurbekrachtiging meer dus een upgrade.
Aanzuig buizen van luchtfilter .zijn van merk VW.slangen klemmen ook.. diameter past.hoefde ik niet aan te passen...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


richardwbb

Erg slim. Ik had zelf een uitlaatbuis en een siliconenbocht maar dat is niet onderhoudsvrij in vergelijking met wat jij daar hebt.

Jandeman

Citaat van: richardwbb op 15 oktober 2019, 23:04:10
Erg slim. Ik had zelf een uitlaatbuis en een siliconenbocht maar dat is niet onderhoudsvrij in vergelijking met wat jij daar hebt.
Ag wat is slim...was een probeersel...als t niet wou had ik pech... inmiddels veranderd...buis de andere kant op gedraaid achter de rechter koplamp   .

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk