Aztek upgrade

Gestart door Dennisjeek11, 29 april 2019, 22:57:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennisjeek11

Afgelopen maand BC Racing binnen en nieuwe wielen opgehaald ! Velgen moeten worden uitgedraaid naar 59.1 en alleen nog wachten op Gizfab handling set en dan hopelijk zaterdag dan zover om alles eronder te knallen

(p.s. de wielen lijken ver naar buiten te staan maar zal nog verschil in zitten als die goed op de naaf zit en anders fenders overwegen)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Milo

BC Racing, het betere werk. Netjes hoor, ga je veel plezier van hebben O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dennisjeek11

Wielen zitten eronder ! Super tevreden mee alleen steken 5cm uit dus toch fender flares in huis gaan halen voordat we worden staande gehouden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Dennisjeek11

Inmiddels al weer een hoop veranderd, wielen waren te breed en zijn andere onder gekomen inmiddels ook al nieuw stuurtje raam sticker mistlamp delete (kijken hoe het staat) en nog vele andere dingen. (Zie onderstaande foto's)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


.maarten

Dat antennevoetje doet het hem. Staat er netjes bij.

zwolly

#5
Mooie wagen kerel!   Smoelt goed :)

Idd mooi antennevoetje, als nieuw.
Ben nog zo een mooi antennevoetje inclusief antenne nodig, waar is deze voor redelijk geld te koop?

Valt mij zo op op de foto boven de foto van het antennevoetje dat vele Micra's zo hoog op de poten staan, hoort dit zo of heeft dit enkel met bijvoorbeeld 13inch velgen te maken oid? 
Hier heeft de 'Micra van de vrouw' :P ,   er 15inch velgen onder liggen, deze vullen de wielkasten goed, staat mooi, of zal ons Micra wat verlaagd zijn? Hoe kan ik dit zien of weten?

Kan behoorlijk snel de klaverbladen over zonder enig kantelen of overhellen van onze Micra of wat dan ook, blijft gewoon lekker strak en vast aan de weg 'kleven', vele grotere wagens blijf ik redelijk makkelijk voor zonder overdreven aan het gas te hoeven hangen. 
Redelijke bochten waar bv advies-snelheid 50km/h geadviseerd wordt kan ik makkelijk nemen met 80/90km/h zonder enige tegensparteling van de Micra , kan alleen banden/velg-maat  195/50/15 hier credit aan zijn?
Stuurt echt prettig kan ik concluderen nu na zo ruim 6 weken Micra sturen, veel plezier ervan. :)



Zag van de week hier ergens id buurt aan de weg net in een weiland een gelijk gekleurde Micra staan met een TE KOOP A4tje achter de voorruit, vraagprijs €999 , niet echt teveel wanneer het een goed hard exemplaar betreft lijkt mij, of  zie ik dit verkeerd?  Zag er zo in voorbij gaan ansich goed uit... Meen dat die van BJ1999 is.
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

.maarten

Voor een harde aztek is dat niet veel.

Een nieuwe originele antenne voet kost ong 30-40 euro op ebay.

Dennisjeek11

Zo we zijn weer een poosje verder en daarom weer wat nieuwe upgrades en nieuwtjes! Ondertussen en Janspeed 4-2-1 op de kop weten te tikken en heat wrap maar uit proberen van de week de Uitlaat monteren en ook ondertussen originele koplampen en witte achterlichten gemonteerd. Toch vind ik dit wel wat hebben ook de sideskirt moeten nog gewrapt worden en een andere onderlip bestellen, dus nog heel wat upgrades en nieuwe dingetjes

Verstuurd vanaf mijn MAR-LX1A met Tapatalk


Dino