Regels verkoop topic (2019)

Gestart door MaStErTuNeR Q, 29 december 2018, 18:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaStErTuNeR Q

Regels voor het verkoop topic.

#Official members max 3 advertenties.

#Max 1 advertentie per non official member.

#Duidelijke beschrijving van het onderdeel/onderdelen die je verkoopt.

#Vraagprijs vermelden is verplicht.

#Linken naar externe verkoopsites is niet toegestaan.

#Foto/foto's bij de advertentie van de desbetreffende onderdelen die verkocht worden verplicht.

#Vermelding van een verkocht artikel verplicht.

#Niet naleven van de regels wordt beloond met een waarschuwing volgend met de verwijdering van het topic.

#Uppen van een topic mag maximaal 1x per week.

#Elk kwartaal wordt het topic opgeschoond en worden dus alle advertenties van het afgelopen kwartaal verwijderd.
Wil je je advertentie behouden? Laat dit weten d.m.v. een bericht aan 1 van de bestuursleden.

#Voor het uploaden van foto's verwijs ik je door naar het volgende topic: http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=19382.0

zwolly

#1
Wat is de reden dat ik geen advertentie kan plaatsen? Tenminste ik kan geen nieuw iets plaatsen in het verkoop topic,  mis de button: New-Topic :o

Wat maakt het verschil tussen een official member en een forum member?

Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

Me_Again

Citaat van: zwolly op 06 juni 2019, 16:49:11
Wat is de reden dat ik geen advertentie kan plaatsen? Tenminste ik kan geen nieuw iets plaatsen in het verkoop topic,  mis de button: New-Topic :o

Wat maakt het verschil tussen een official member en een forum member?
Zelfde probleem hier. Oplossing?

.maarten


Me_Again

Wat is het verschil tussen:

#Official member
#Non official member

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Me_Again op 07 juli 2019, 11:06:08
Wat is het verschil tussen:

#Official member
#Non official member

Op het moment heb ik weinig tijd om het allemaal zo aan je uit te leggen.
Maar wellicht dat je in het topic hieronder alvast meer te weten komt.
http://www.micrafanclub.nl/index.php/topic,19403.0.html

Dinky

Ik vind dit wel erg kort door de bocht. Dat was jaren geleden wel anders.
Zo heeft het voor mij geen meerwaarde meer.
En zo zal de club steeds sneller in verval raken. Jammer!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

richardwbb

#7
Ik vind het hier nog wel meevallen. Nissan 100Nx rijders, jawel het aantal betalende leden stijgt terwijl in die tijd van stijging er serieus meer dan 60 procent van de op de weg staande Nx'n volgens de rdw er niet meer zijn en dan zijn de meeste dat ook niet meer maar even de moeite nemen om wat te vragen of uitleg te geven aan hun reparaties of modificaties wat met een auto op leeftijd gewoon veel meer in details gaat zitten (wil het goed) waar nog best veel ruimte is voor verbetering, maar het valt mij ook op dat van alle betalende leden en niet betalende leden welke wel een bijdrage leveren, dat hun Nx er behoorlijk netjes bij staat en over het algemeen compleet is.

En wat mij ook heeft doen verbazen is dat en whatsapp groepje net zo stilletjes is en ik vraag mij af waar mensen dan wel mee bezig zijn, dat is wat giswerk want zoiets vragen is niet zo heel netjes maar ik zou dat graag willen weten.

Een dingetje is er wel, nissanclub, micrafanclub en nissan100nxclub draaien op Simple Machines en dat spul is nog steeds niet heel erg geschikt voor telefoons, ook hun beta versie (die een kleine nachtmerrie is voor een systeembeheerder), valt wat tegen en is in mijn kijk op de zaken geen forumbezoek generator.

Vergat ik nog te zeggen, de opkomst bij clubdagen is naar omstandigheden goed te noemen dus ik denk, met nadruk dat ik dat denk, dat zolang clubdagen opkomst genereren dat het wel goed zit en dat mensen blijkbaar een andere invulling aan hun vrije tijd geven.

Waar ik dan hoofdbrekens heb wat dit kan zijn. Als ik geen kans heb om te sleutelen aan mijn auto ben ik wel bezig met tot in de puntjes het uitvinden van het volgende plan van aanpak en dat ook echt met Zeeuws meisje tuning.  :zoeken:

Luko

Het lukt mij niet om een afbeelding in te voegen met het linkje. Doe ik iets verkeerd?

jop

Citaat van: Luko op 03 april 2020, 16:59:45
Het lukt mij niet om een afbeelding in te voegen met het linkje. Doe ik iets verkeerd?

heb je ze al ergens geupload?