Mitch' #Club1000 built

Gestart door Mitchs, 01 oktober 2017, 23:27:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Lekker bezig. Leuk gedaan met de lampen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Mitchs



Open grill is af! Wat n werk haha.. boel uitgeslepen met een Dremel, polyester matjes aangebracht aan de binnenkant, toen opgevuld met plamuur.. schuren tot je een ons weegt, en dan primer erover..

Trouwens meteen maar ff de motorruimte gespoten.. lekker niet serieus allemaal.. heerlijk zo'n auto.. zit zelfs aan booskijkers te denken

Morgen word de auto geel :D

Mitchs

Nou, hij's geel hoor! Ja, het zwarte lijntje zit nu ook rondom





Volgende week zondag stickers plakken

nismo


Anti autostyle!!

i-micra

Hahaha, Send nudes ;D ;D ;D
Is een mooi kleurtje geworden O0
Nissan Micra Aztek 96/180

micraSR


Leo

prachtig, nu nog een setje zwarte side skirts eronder voor het geheel af te maken :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Paapz0r

Booskijkers +1 ziet er goed uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Bramk11

Bruut bakkie!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk


Mitchs

Stickers zijn klaar!
Tenminste, de club1000 stickers moeten nog binnen komen



nismo

Dat ziet er echt gaaf uit! Nu nog een foto op het circuit.

Anti autostyle!!

Paapz0r

Heel mooi zo, je zou hem bijna nog verder verlagen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Mitchs

#27
Zit even in dubio met de verlaging, schroefset is niet toegestaan.. iemand nog een idee? ik zit te denken om de schrokbrekers aan te passen dat er lineaire veren van een schroefset op past, en de zuigerstang in te korten om te voorkomen dat de veren los zitten..

Iemand anders nog een idee om laag te gaan, op een veilige manier? zonder schroefset?

eerste evenement is op Zolder, in Januari.. ben ff de datum kwijt, maar uitlaat, kooi en stoelen en gordels moeten er ook nog in ;)

Heb trouwens ook nog fender flares besteld, op Ali Express.. maar ns kijken of dat wat is, velgen mogen namelijk niet uitsteken op de TF, en misschien kan ik daar mn wheelgap nog wat mee verkleinen...

Leo

neem gewoon verlagingsveren en zoek sport schokdempers voor de k11.
op het circuit wil je niet rijden met een zelf bouw schroefset

20 januari is op zolder, zal het in de agenda zetten (ik ga 5 november rijden tijdens super sunday met mn colt)

fenderflares helpt inderdaad wheelgap te verkleinen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Mitchs

Kheb al nieuwe schokbrekers met nieuwe verlagingsveren, en schroefset mag niet..

Overigens, niks mis met zelfbouw, mits je het goed doet.. met mn swift rij ik met TA Technix voor, bladveren met koni's achter.. maar heb nu KW liggen, moeten er binnenkort nog even onder.. maar daar moet ik eigenlijk eerst betere topmounts voor vinden..