Guess who is back ;)

Gestart door Zeurdoos, 30 augustus 2017, 16:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zeurdoos

Nou daar ben ik weer ;) (we vergeten het verleden en gaan door met de toekomst)  O0

Voor de mensen die mij nog niet kennen ik ben Casper aka Zeurdoos ben nu 36 jaar en woon in Bergen op zoom werk in de Haven van Antwerpen als afvul operator en technische ondersteuning van de afvul lijnen en ondersteuning met het nieuwe computer systeem (jaja heb het er maar druk mee) ;) Heb sinds vandaag nog maar 3 motors en 1 sloper voor onderdelen.

Na lang geen Nissan meer gehad te hebben (omdat auto's mij niet zoveel meer deden ivm mijn motors) vandaag 1 van mijn motors geruild voor een Nissan Micra 1.3 Sri omdat mijn vorige auto stuk was (te hogen kosten en hij was gratis dus naar de sloop)

Dus hier een foto van hoe hij nu is ;)



Ziet er nog best netjes uit (wel wat kleine parkeer deukjes en krasjes) dorpels zijn al gelast voor front is nog netjes en hard.

Wat willen we er nog aan gaan veranderen.
-Leuke LM wielen
-Met veren verlagen (is nu een beetje een boot op de weg)
-Misschien veerpootbrug voor.
-Trekhaak (omdat makkelijk)

O0


Kwarkieboy

Welkom !
Fijn dat de Micra nog hard is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

micraSR


Arjan


Jeroen330


Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Nou vandaag de Micra eens gewassen en schoon gemaakt en mijn radio en spullen er in gezet (dashcam enzo) en man man man wat heb ik Nissan gemist alles gewoon logies in elkaar niet zoeken naar verborgen schroeven of andere onzin. Wel gezien da ik een nieuwe koplamp en mistlamp moet hebben (dus meteen besteld) want koplamp zit een gat in het glas en mistlicht mist de halve beugel en beschermkap  :D ook meteen even gekeken hoe het met het luchtfilter staat en nou naar mijn weten moeten die niet zwart zijn ;) dus meteen een K&N inleg filter besteld samen met een setje climair windafwijzers want das fijn en staat leuk ;)











Meteen wa stickertjes geplakt en het JDM logo (driehoek ding beginend bestuurder ofzo) en natuurlijk mijn metroring der aan gehangen ;)

Blijft toch een leuk karrentje zo'n micra  O0

MarcoRenkum

Leuk wagentje, maaru,..... Metroring?  :-\

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Zeurdoos

Jupz een Metroring uit een metro in Tokio (zie je wel meer in de JDM/Bozuzoku scene)

MarcoRenkum

Citaat van: Zeurdoos op 03 september 2017, 12:02:23
Jupz een Metroring uit een metro in Tokio (zie je wel meer in de JDM/Bozuzoku scene)

Aha, zoals deze. Nu de uitlaat nog  ;D


Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Zeurdoos

 :D Ja alleen waarderen ze dat niet zo in NL  ^-^

Kwarkieboy

Die metro ringen worden ook wel "in" de auto gebruikt, maar dan als handvat aan het dak


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Zeurdoos

Ja maar kletteren ze dan niet tegen je zijruit ?? Heb nog een gloednieuwe  8)

Zeurdoos

Zo vandaag weer lekker bezig geweest ;) eerst rechter mistlamp unit vervangen (oude was kapot) en ook de rechter koplamp unit (zat een gaatje in) dit was in nog geen 10 min gedaan heerlijke auto om aan te sleutelen. Daarna even aan het stoeien geweest om een centrale deur vergrendelings setje in gebouwd me afstandsbediening (en tussen door ook nog even de garage wat op geruimd) Heb dit sleutelen aan auto's toch wel gemist.




Het gaatje ;)


Nieuwe der in ;)


En klaar ;)





https://www.youtube.com/watch?v=CWPFAwmzJUc

En het werkt  O0 8)