Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrenaline

Even nieuwe fotos en updates. Auto door de wasstraat gehaald exterieur en interieur netjes schoon gemaakt. Daarbij NGK iridium Bkr611ex bougies erop gezet. Olie met olie filter ververst. Morgen ga ik de ramen nog blinderen en de 2001/2002 micra koplampen plaatsen. De trekhaak gaat dr nog af maar alles rustig in de loop van de tijd doen  :)







Adrenaline

#91
En nog wat klusjes uitgevoerd aan me micra :) Heb de olie en oliefilter vernieuwt. Bijgewerkte achterruitenwisser motor gemonteerd waar de wisser nu vlak staat. En met deze zonnige dagen slaat de zon in de ogen tijdens rijden en heb daarom een zonnestrip geplaasts op de voorraam. Daarbij veerpootbruggen voor en achter gemonteerd. En gelijk verschil merk je al gelijk met een scherpe bocht zo handig! En als laatst een motorkap matje :) O0 Van de weekend maar de zijramen blinderen en de remklauwen nalopen rechtsvoorwiel loopt een beetje aan.









.maarten


Adrenaline


Adrenaline

#94
Het is weekend dus mooi ruim de tijd om aan me micra te klussen. Heb alle 4 de ramen geblindeerd en een zonnestrip gemaakt op de voorraam. Trekhaak ook eraf gehaald voor lichtgewicht. Daarbij de micra 2002 modellen heeft heldere koplampen. Had die koplampen thuis al klaar liggen en had binnenkappen al zwart gemaakt. Koplampen vandaag erop gezet en wat een verschil! :) ikke hartstikke blij! :D










Kwarkieboy

Strak heur !

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

Adrenaline

#96
Citaat van: Kwarkieboy op 06 juli 2019, 22:08:19
Strak heur !

Dankje :) Trouwens ik vond mijn stationair toerental ook te laag want leek soms alsof de motor bijna uit ging vallen. Heb bij een site gezien dat je de stationair toerental kan aanpassen met de inbus schroef naast de gasklepstekker. Heb de zoals de uitleg motor op temperatuur gedraait en daarna de gasklepstekker eraf gehaald. Daarna 2x tot 2000 toeren getrapt. Daarna kon ik met inbus schroef de toeren hoger stellen en loopt prima op 1 lijn nu ;D Misschien is het handig of meerdere last van hebben. O0

Adrenaline

Tellerbak met toerenwijzer en mistlampen zitten er ook op :D :)







.maarten

Klopt je tellerstand nu nog wel?

Ben ik dan de enige die een trekhaak eronder zet ipv eraf haalt?

Ziet er weer goed uit

Adrenaline

#99
Citaat van: .maarten op 07 juli 2019, 20:53:36
Klopt je tellerstand nu nog wel?

Ben ik dan de enige die een trekhaak eronder zet ipv eraf haalt?

Ziet er weer goed uit

Huidige tellerstand was 205.xxx. de nieuwe tellerbak staat op 237.xxx. Met de trekhaak heb ik niets mee. ik doe niets met aanhangwagens ofzo en ik haal het eraf voor lichtgewicht. scheelt weer zo'n 15kg. Binnenkort de side skirts en bumperlip erop :)

.maarten

Dat verschil valt mee. Het is trouwens aan te passen met een programmer.

Ik zet ze er juist onder omdat het soms makkelijk is:P Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd voorla wordt gebruikt voor het opkrikken...

Adrenaline

Citaat van: .maarten op 08 juli 2019, 10:08:28
Dat verschil valt mee. Het is trouwens aan te passen met een programmer.

Ik zet ze er juist onder omdat het soms makkelijk is:P Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd voorla wordt gebruikt voor het opkrikken...

Ja. Ieders zijn handigheid. Maar ik ben blij dat die eraf is. Trouwens wat voor een programmer is dat? Gr

.maarten

#102
Een simpele EZP2010/2013/2019 (kloon). Zo'n goedkope uit china.
Ik heb een howto geschreven. Die staat bij how-to's. Ik weet alleen niet of je erbij kunt. Daar staan ook wat foto's in van de programmer en wat je moet doen om het aan te passen.

Adrenaline

Citaat van: .maarten op 09 juli 2019, 07:21:18
Een simpele EZP2010/2013/2019 (kloon). Zo'n goedkope uit china.
Ik heb een howto geschreven. Die staat bij how-to's. Ik weet alleen niet of je erbij kunt. Daar staan ook wat foto's in van de programmer en wat je moet doen om het aan te passen.

Oke zal es kieke. Thx

Adrenaline

#104
Vandaag weer aan het klussen geweest aan me micra. De 1.3 filterbak vervangen met de GA16De filterbak. Daarbij de bumperlip erop en me micra ziet weer stuk sportiever uit :) Mijn 1ste indruk met de GA16De filterbak is. Het voelt met weg rijden dat me micra veel sneller acceleert tot 100 echt vliegt door! :D

Pics: