Appeltjes-groene Micra, nieuw op het forum

Gestart door sander76, 07 mei 2017, 19:45:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sander76

Vanmorgen bij Jeroen330 geweest voor afstellen van de motor en vervangen van de homokineet. De auto rijdt nu stukken beter en reageert veel beter op gas geven. Het ontstekingstijdstip is ongeveer 5 graden vervroegd. Jeroen is echt een vakman.

Bedankt Jeroen330!

Jeroen330

Citaat van: sander76 op 26 mei 2017, 13:33:17
Vanmorgen bij Jeroen330 geweest voor afstellen van de motor en vervangen van de homokineet. De auto rijdt nu stukken beter en reageert veel beter op gas geven. Het ontstekingstijdstip is ongeveer 5 graden vervroegd. Jeroen is echt een vakman.

Bedankt Jeroen330!

Was gezellig Sander!
Mooie Micra ook. En natuurlijk fijn dat het motortje weer op en top loopt!

sander76

Vandaag een productief dagje gehad (naar mijn maatstaven dan hè).

Olie en oliefilter laten vervangen, remschijven voor, bougies, verdelerkap en rotor, luchtfilter, interieurfilter en ruitenwissers. De garage waar ik de olie heb laten vervangen (Uitlaatdiscounter) heeft gratis en voor niets  :cheer: de klem van de homokineethoes rechts vervangen. Deze was door de vorige garage niet goed vastgezet, met een smeerboel tot gevolg.  :nocheer:

De remslangen rondom moeten binnenkort ook, want die vertonen haarscheurtjes. Toch nog iets meer werk dan gehoopt.

Morgen stabilisatorstangetjes en rubbers vervangen en originele alu Micra velgen schuren en spuiten.


Jeroen330


Black_Shadow

Bling bling zo!

Het mooie weer is er trouwens, ben erg benieuwd naar de foto's! 😜😜

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


sander76

De kvs tank heb ik vervangen, LM velgen geschuurd en gespoten, nieuwe banden eronder, radio gemonteerd.







Morgen komen de nieuwe remslangen binnen. Via eBay heb ik een vacuümpomp voor remleidingen gekocht. Daarmee moet het perfect werken.


Paapz0r

Nette velgen weer zo 👍 goed bezig

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gang is alles, remmen is angst

Jeroen330


Roadrunner

Wat een paar nette velgen al niet doen voor het uiterlijk. Goei bezig.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.