nissan micra 1.3 vragen

Gestart door kpostma, 23 april 2017, 21:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micraSR

Je zou ook eens kunnen kijken voor een spruitstuk bij GizFab of Fury Autoworx in engeland.

https://www.furyautoworx.co.uk/micra-parts

http://gizfab.com/

Geloof dat RubinvdLinde hier op dit forum een RVS spruitstuk heeft van Gizfab

MaStErTuNeR Q

Fury autoworx wordt sterk afgeraden op msc evenals gizfab omdat die een soort partnership heeft met fury autoworx.
Ik zou gaan kijken bij fusionfabs als het aan mij was

RubinvdLinde

Ik heb zelf mijn gehele uitlaatlijn in december door Gizfab laten maken. Prima bedrijf met uitstekende service en communicatie. Zelfs nog leuk contact nadat ik de aanschaf heb gedaan O0

micraSR

Citaat van: RubinvdLinde op 10 mei 2017, 22:46:34
Ik heb zelf mijn gehele uitlaatlijn in december door Gizfab laten maken. Prima bedrijf met uitstekende service en communicatie. Zelfs nog leuk contact nadat ik de aanschaf heb gedaan O0

heb mijn 200cell kat ook van Gizfab. goed contact. En kwaliteit is behoorlijk goed!

Herkieeee

Citaat van: micraSR op 13 mei 2017, 13:41:38
Citaat van: RubinvdLinde op 10 mei 2017, 22:46:34
Ik heb zelf mijn gehele uitlaatlijn in december door Gizfab laten maken. Prima bedrijf met uitstekende service en communicatie. Zelfs nog leuk contact nadat ik de aanschaf heb gedaan O0

heb mijn 200cell kat ook van Gizfab. goed contact. En kwaliteit is behoorlijk goed!

Zit deze kat onder de auto? Is het eenvouding vervangen? En hoe zit het met geluid?

kpostma

klinkt goed allemaal, ik ga het eens rustig uitpluizen allemaal :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Bramk11

Ik heb nog een ongebruikte katvervanger liggen op de plank. Intresse?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


kpostma

 sory voor de late reactie, maar als je de cat vervanger nog heb wat wil je er dan eventueel voor hebben? ik rijd nu zonder cat, dus weet niet of het echt nodig is maar mischien is t interesant

Bramk11

Ze gaan voor 27 euro nieuw geloof ik maar met 15 euro bem ik tevreden hoor

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk