Mijn boodschappenwagentje PLUS aka Beessie

Gestart door MicraPat, 13 februari 2017, 08:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.maarten

Je kunt ook een luchtfilterbak van een almera 1.6? nemen. Weet zo niet precies welk jaartal enof het inderdaad de 1.6 is maar de luchtfilterbak lijkt hetzelfde alleen dan wat groter. Daar zit ook een iets grotere filter in.

MicraPat


Kwarkieboy

Goed bezig
Welkom op het forum !
K11 '95
K11 Aztek '00

MicraPat

Vanmiddag het werk afgemaakt en bij Slager een open luchtfilter van Pilot gehaald voor weinig. Tevens een klein filter voor de ontluchting van de carter(?)

Wat een heerlijk geluid zeg, en hij lijkt rapper  :D
Het geluid is wel een beetje over de top, maar dat geeft wel een grote plus aan plezier. hahahaha ik heb net behoorlijk zitten glimlachen met het testritje

totale budget: 35 euro  :wave:
Woooaaap woaaap  ;D

et voila:






Paapz0r

Als het een stom idee lijkt en het werkt! Dan is het geen stom idee   lekker bezig

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

MicraPat

Beetje jammer van de in-het-donker-phone-pics.
Als ik die bocht heb gespoten  zal ik wat nieuwe foto's schieten.
Ziet er nog redelijk profi uit voor een beunhaas  8)

MicraPat

Zo komt ie beter tot zijn recht. Net nadat ik de bocht heb gespoten  8)
Alle koppelingen zijn nu ook 100% luchtdicht gemaakt met vloeibare pakking van Hylomar.




Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MicraPat

En een gepoetste engine Bay.
Weet iemand of je de kleppendeksel verwijderen en terugplaatsen zonder nieuwe pakkingen te hoeven kopen?
Ik kan er niet echt lekker bij  als die is gemonteerd is.


.maarten

Als de pakking nog heel is kun je hem vaak wel hergebruiken. Maar voor die paar euro zou ik hem gewoon vervangen. Zeker wat oudere pakkingen willen nog wel eens gaan lekken.

Jeroen330

Ik zou altijd vervangen.. en je moet wat vloeibare pakking op de halve maantjes van de pakking doen, anders gaat hij olie lekken langs je motorblok

thom-micra

zolang hij goed is kun je hem gerust herbruiken.
heb de deksel van m'n sr20 al meerdere malen open gehad, gewoon rubber even een lichte olie film geven, en hij lekt nog steeds nergens.



MaStErTuNeR Q

Het ligt eraan wat voor pakking je hebt om eerlijk te zijn. 
Een beschadiging in het rubber is lastig te spotten dus ik vervang ze ook altijd voor de zekerheid gewoon. 
Maar een rubber van een BMW  is gewoon niet herbruikbaar dingen worden kei en keihard.  Maar als jij een lekker laagje vloeibare pakking gebruikt zou je zo maar eens een mazzel kunnen hebben.

MicraPat

Komt weinig mazzel bij kijken toch. Het valt en staat met kunde en kwantiteit toch.  Vroeg me af of het toepasbaar was.

MicraPat

Weet er iemand of in het pcv klepje een Veertje hoort te zitten Of wordt hij door lucht terug gedrukt?