Jeroen330's Aztek 72/180 [Gaat eruit]

Gestart door Jeroen330, 07 maart 2016, 12:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

De Aztek was vanmiddag koos dakloos......





Door een afgebroken geleider aan een van de twee zijspiralen sloot sinds een week het dak niet meer goed.. Gelukkig kwam er geen water binnen, maar ideaal met rijwind was het niet.




Het was een gigantisch gepriegel, maar uiteindelijk zat de nieuwe zijspiraal op z'n plek.. van achteraan het dakraam tot aan onder de binnenspiegel..




Daarna het dak weer monteren, links en rechts goed afstellen ten opzichte van elkaar, de achterzijde weer vastzetten en kijken of alles weer goed aansloot...




Het dak moest vooraan nog meer op eindspanning komen. in het laatste gedeelte van het opspannen wordt het dak namelijk ook omlaag getrokken. Achterkant iets meegegeven en viola, het past!

Dinky

Lekker bezig

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NXT-L29 met Tapatalk

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.


Jeroen330

Hier nog een nieuwtje: de Aztek gaat plaats maken voor een Audi..

Mijn meisje heeft lol gehad van de Aztek, maar verlangt terug naar een Audi die ze eerder ook had. Nou goed, dan gaat deze de deur uit. Deze maand nieuwe keuring fixen en wellicht een nieuwe voorbalk ervoor zetten als het nodig is, dan kan de Aztek eruit..

136.000km, elektrische ramen en een elektrisch dak in zeer goede staat! Uiterlijk wat plekjes maar voor een Aztek in zeer nette staat..

Heeft vorig jaar een nieuwe motor gekregen, nieuwe koppeling en volledig onderhoud..

Mocht het wat voor je zijn kun je altijd PMmen..

Leo

succes met de verkoop, het is een erg mooi exemplaar :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Afgelopen week de Aztek voor keuring gehad en in een keer APK!

Voorbalk heeft wat roest maar was nog APK waardig. Toch ga ik hem deze maand vervangen. Eveneens als een homokineet, wat werk aan de stuurbekrachtiging en een poetsbeurtje..

Dan is ie weer 100%!

Jeroen330

De Aztek is verkocht..

Gaat naar familie van een vriendin dus blijft in de buurt!