Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Mooi gedaan! Vergeet niet ook de vier ringen van je pakking van de bougieschachten te vervangen, deze moeten vaak los besteld worden

Luuukske


Citaat van: RubinvdLinde op 23 december 2015, 12:45:16
Mooi gedaan! Vergeet niet ook de vier ringen van je pakking van de bougieschachten te vervangen, deze moeten vaak los besteld worden

De brezan kan ze ook bestellen MET de 4 ringen erbij.




K11-1.4



Interieurfiltertje vervangen.

Woorden zijn mijn inziens niet nodig😁

Leo

Dat was wel nodig :o

Fijn dat het gelukt is :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ik moet hier ook maar eens de moeite voor nemen. Helaas tot op heden nog weinig zin in gehad xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 28 december 2015, 10:49:22
Ik moet hier ook maar eens de moeite voor nemen. Helaas tot op heden nog weinig zin in gehad xD
Heeft jouw micra geen airco ?
(Die hebben geen interieurfilter)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ja die heeft airco. En oh, nja dan moet ik de luchtpijpleiding shizzle eens nakijken, heb het idee dat het beter (zonder moeite) moet kunnen blazen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Je kunt je airco wel laten nakijken/ afvullen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Ik denk dat Milo zijn blower niet vrij kan blazen. Daar heb ik ook last van. Standje 4 bij mij is standje 2 bij een normale Micra.
Denk dat ik het filter ook maar een keer aan moet pakken. Als ik deze filter zie !
K11 '95
K11 Aztek '00

K11-1.4

Het scheelt ook wel wat in geur. Mijn fan blies nog prima in alle standen. Toen het filter er uit was lag er ook nog een dot met blaadjes en troep. Dat ook nog weggezogen met een dunne slang op de stofzuiger.

Kwarkieboy

Zit de blower daar ook ergens in de buurt ? Kun je die makkelijk vervangen, in mijn geval dan :d
K11 '95
K11 Aztek '00

jasperdut

de kachelmotor zit rechtsonder het dashboardkastje met 3 of 4 schroeven pak je hem er zo uit.
don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

Herkieeee


Citaat van: K11-1.4 op 27 december 2015, 16:44:50


Interieurfiltertje vervangen.

Woorden zijn mijn inziens niet nodig

Is dit het filter waarvoor je je halve dashboard moet slopen?

Leo

Ligt eraan. Eerst het dashboard kastje eruit halen en kijken wat je dan aantreft.

Kan is groot dat je een deel van je dashboard moet open maken
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Dashboardkastje er uit en daarachter zit ie. Er lopen 2 ribbellijnen achter, als ie al eens open is geweest is er eentje doorgebroken (dat zie je als je het kastje er uit hebt) en dan is het zo te doen. Anders even knippen