Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K11-1.4

En trouwens, naast de micra heb ik nog een hobby :

Dit is mijn monster :) rond de 145-150pk dus dat rijdt best :)

Roadrunner

Vervelend hoor. Geluidje ook met die Termignoni's. Is alleen zo rijbewijs gevaarlijk :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

Een open lucht filter is leuk voor het geluid maar verwacht niet veel meer vermogen. Hij trekt dan wel wat beter op

Heb geen ervaring met de almera box
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

jasperdut

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

K11-1.4

Haha, zeker rijbewijsgevaarlijk! en ja, hele leuke hobby :) Goed om te zien dat er meer mensen die hobby delen

Milo

Ik heb ook zo'n hobby, alleen niet zo'n dikke motor ;D
Je kan hiervoor ook eventueel een topic aanmaken hierzo, heb ik ook gedaan voor mijn fietsje :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Zeg sodemieter eens op met al die Duc's, pff, mooi speelgoed :D
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

K11-1.4

Vandaag het openluchtfiltersysteem van guido gemonteerd. Niet normaal zeg, wat een brul haha ::) ik heb een filmpje gemaakt van voor en zal binnenkort een filmpje maken van na. Nogmaals bedankt guido! Ohja, en foto's volgen ook natuurlijk

K11-1.4



Open luchtfilter en catchcan geplaatst! klinkt erg lekker! :cheer:

Dino


GuidovanVliet


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Altijd leuk zn filter. Snap alleen niet helemaal hoe de catch can zit maar dat kan aan de foto liggen.

Ik zie het zondag wel op de meeting :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Ja, die slang is mooi weggewerkt ;)

K11-1.4

Ik ga binnenkort aan de gang met het maken van een hitteschild. Het filter voelde laatst warm aan dus dan pakt ie niet genoeg koude lucht. Het zal nooit ideaal worden, maar we doen ons best om een zo goed mogelijk resultaat te behalen :)

Hij lijkt wat sterker te zijn en zelfs zuiniger.... Maar dat zal de volgende tankbeurt blijken.

De verdere stappen : de onderkant van de voorbumper net als de achterkant zwart maken en cosmetisch verder opknappen. Heb alleen niet de goede spuitbus...bij de brezan komen er op de kleurcode 3 verschillende kleuren uit :( heb KL0 G als kleurcode. Weet iemand welke spuitbus ik dan precies moet hebben?