Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K11-1.4

Citaat van: Riesh op 16 april 2017, 11:56:52
Citaat van: K11-1.4 op 16 april 2017, 08:31:57Greep van de week helaas naast de almera velgjes.....

Sorry🙈

Ach, met sommige dingen moet je mazzel hebben, maar dit is al de 2e of 3e set waar ik net bij misgrijp dus ik baalde wel even   :'(

Dus als je er van af moet :p

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Weinig te melden op het feit na dat de Micra weer vlekkeloos door de apk gekomen is :D

Dino

Das altijd fijn gefeliciteerd  O0

K11-1.4

Ik was vandaag aan het werk. Dus ik onderweg stoppen bij een Burger King, zag ik een grijze K11 staan. Ik denk ah leuk. Zag ik het kenteken, dat was 73-JP-PK. Ik heb 74-JP-PK!
Echt heel grappig om te zien! Was net als de mijne mooi gebutst en half afgebladderd maar had al het verkleurde plastic nog wat ik matzwart gespoten heb, ziet er toch iets netter uit bij mij. Maar meneer was erg tevreden met zijn micra en moest ook erg hard lachen toen ik de foto's van de mijne liet zien ;D


Arjan

Beide ook op dezelfde dag op kenteken gezet :)

K11-1.4

Gisteren lekker met de Micra bezig geweest!
De voorstoelen werden een beetje smoezelig dus met de stoomreiniger schoongemaakt. Er kwam bruin water van het doekje af, dus die waren echt goed smerig....
Ook de matjes voor de achterpassagiers en kofferbakmat ingespoten met dasty en met de tuinslang afgespoten. Verder het interieur met een dressing gedaan en goed gestofzuigd. Lekker fris weer :D

Tevens met de afbladderende lak in de weer geweest. Tot de conclusie gekomen dat bright zinc spray verdomd dicht in de buurt komt van KL0. Voorkant ziet er weer erg strak uit en het is nauwelijks nog te zien dat de plek bijgewerkt is! foto's van resultaat volgen uiteraard, heb helaas geen foto van hoe het was.... Gelijk even wat andere plekken meegepakt die aan het afbladderen waren of lelijk waren. Aanblik is al veel beter zo!

Ook een plakkertje op de koplamp geplakt. Door steenslag een klein gaatje in de koplamp met als gevolg vocht in de koplamp. Klein stickertje er op en hij is weer dicht :)

Ook zag ik dat het koelvloeistoftankje poreus begint te worden. Via ebay een nieuwe besteld voor €11.40, dan heb ik wat liggen voor het geval hij stuk gaat.

Leo

dat is een mooie deal via ebay, ben benieuwd naar de foto's
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Mijn vriendin en ik zijn op vakantie in italie en hadden het over het een en ander. Zo kwam ook het onderwerp misschien voor wat anders kijken aan het bod. We vinden allebei een Panda 100HP leuk (de gulden middenweg voor wat handig is / wat qua kosten interessant is naar ons idee). Heeft ook wat meer luxe als onze micra en een leuk blokkie dat ook nog wel een beetje op te peppen is naar 110-120pk. Als we weer thuis zijn komende week gaan we een kijkje nemen. Nou dacht ik misschien zijn er hier wel geinteresseerden die iets zoeken of iemand weten die een kneiterharde en technisch in topstaat verkerende 1.4 zoekt. Lakwerk ben ik nog aan het aanpakken maar het is wat dat betreft zoals bekend geen toppertje. Voel me er wel dubbel in aangezien de micra me werkelijk nog nooit heeft laten staan en ik weet dat het echt een gouden wagentje is...

ex streetlegal micra

Die panda's zijn leuke bakkies , heb er zelf 1 gehad en zit er stiekum weer naar te kijken
Mijn bevindingen zijn dat 100 pk idd net te kort is om hem lekker sportief te noemen
Houd er ook rekening mee dat ze vrij stug zijn , niet alleen qua veer/demping maar ook de band(hoogte) en de stoelen zijn hard wat hem in totaal stug maakt
Deze stoelen zitten lekker voor iemand met normaal postuur

Gewoon een proefrit maken en je zal zien dat die oude slogan klopt
In een panda lach je iedereen uit !
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !