Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Heb ik wel een ander interieur nodig. Want dat gaat ontzettend vloeken met oranje :p

Kwarkieboy

#61
Dash is niet zo moeilijk los te halen.
Boven in bij de voorruit zitten 2 vierkante kapjes. Hier zitten ook nog 2 schroeven onder. Ik heb mijn dash er ook al uit gehad Xd


(Edit)
Je moet het stuurhuis ook los maken.
2 bouten 12mm (als ik het me nog goed kan herrineren) dan kun je het stuur naar beneden trekken en het dashboard er overheen tillen.
K11 '95
K11 Aztek '00

RubinvdLinde

Citaat van: Kwarkieboy op 24 juli 2015, 15:29:36
Dash is niet zo moeilijk los te halen.
Boven in bij de voorruit zitten 2 vierkante kapjes. Hier zitten ook nog 2 schroeven onder. Ik heb mijn dash er ook al uit gehad Xd


(Edit)
Je moet het stuurhuis ook los maken.
2 bouten 12mm (als ik het me nog goed kan herrineren) dan kun je het stuur naar beneden trekken en het dashboard er overheen tillen.

Thanks! Dat ga ik nog een keer proberen.

Stoor me nu toch een beetje aan het kleurverschil:p

RubinvdLinde

Volgend probleem :-\:

Bij het insturen wanneer ik stil sta of volledig indraaien bij het inparkeren wrindengd, soms krakend, geluid rechts voor. Auto omhoog gekrikt aan beide kanten, stuur draaien niks te horen.

Nu wordt het steeds erger en lijkt het ook niet meer alleen van rechts voor te komen, maar ook uit het midden.

Ik zit te denken aan te weinig vet in stuurhuis of veerpootlager, iemand ervaring met deze klachten?

SanderH

Homokineet lijkt me. Ook last onder t rijden?

RubinvdLinde

Nee onder het rijden niks, alleen soms bij een drempel.
Heb 2 weken geleden beide assen vervangen ivm. Kapotte homokineten

PW-performance

Het kan ook zijn dat je veren in de schotels draaien bij het sturen. Even inspuiten en kijken of het geluid minder wordt. Toplager kan ook kapot zijn.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

RubinvdLinde

Citaat van: PW-performance op 26 juli 2015, 12:27:05
Het kan ook zijn dat je veren in de schotels draaien bij het sturen. Even inspuiten en kijken of het geluid minder wordt. Toplager kan ook kapot zijn.

Dat zal ik eens even proberen. Verlagingsveren en dempers zijn onderweg dus dan moet ik daar toch zijn.

march.be

Toplagers etc moeten overgezet worden , dus misschien al een setje op voorhand aanschaffen.

RubinvdLinde

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan sportex bn2 uitlaay kom geschijt voor mijn auto?
Want ze bezorgen via hun site niet in nederland en op ebay kan ik ook niks vinden..

Voorlip van een polo 6n gemonteerd en gespoten (foto volgt) en van het weekend eindelijk verlagen !! ;D

MaStErTuNeR Q

Citaat van: RubinvdLinde op 10 augustus 2015, 19:18:33
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan sportex bn2 uitlaay kom geschijt voor mijn auto?
Want ze bezorgen via hun site niet in nederland en op ebay kan ik ook niks vinden..

Voorlip van een polo 6n gemonteerd en gespoten (foto volgt) en van het weekend eindelijk verlagen !! ;D

Even met ze mailen of telefoneren dan is er ineens heel wat meer mogelijk

RubinvdLinde

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 10 augustus 2015, 23:43:53
Citaat van: RubinvdLinde op 10 augustus 2015, 19:18:33
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan sportex bn2 uitlaay kom geschijt voor mijn auto?
Want ze bezorgen via hun site niet in nederland en op ebay kan ik ook niks vinden..

Voorlip van een polo 6n gemonteerd en gespoten (foto volgt) en van het weekend eindelijk verlagen !! ;D

Even met ze mailen of telefoneren dan is er ineens heel wat meer mogelijk

Okay dankje ga ik dat even proberen! O0

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Ik heb hem gewoon.via ebay gekocht. Zoeken op ebay.co.uk
99 pond met 25 pond verzendkosten
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Citaat van: Leo op 12 augustus 2015, 18:29:29
Ik heb hem gewoon.via ebay gekocht. Zoeken op ebay.co.uk
99 pond met 25 pond verzendkosten

Ja op die manier vind ik hem inderdaad wel! Wel uiteenlopende prijzen, goedkoopste 117 pond incl verzenden