Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tyshur

De stickers die ik heb, stonden op ebay te koop. Mannetje uit Ijsland geloof ik. paar euro voor 2 stuks.
Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km

RubinvdLinde

Citaat van: Beenius op 22 maart 2017, 10:33:36
Nice! Nu weer foto's van het complete plaatje? ;)

btw, waar haal jij die auto'tjes vandaan? Ik zou deze ook graag kopen. Bouw pakket of gewoon miniatuur. maar dan wel dezelfde formaten (schaal).
krijg ze niet gevonden.
Wil mijn geschiedenis van wat ik gereden heb nabootsen :)

Foto's van de gehele auto bedoel je?

Ik laat zelf de meeste uit japan meekomen wanneer ik onderdelen bestel dan is het nog wel betaalbaar, omdat hier in europa heel weinig japanse schaalmoddellen te krijgen zijn. Heb zelf een grote collectie 1/43 en 1/24 aan japanners van jaren 60 tot en met nu en ook best wat dubbel, dus weet niet wat je zoekt misschien kan ik helpen?

Paapz0r

Ziet er super dik uit 👌 lekker bezig geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Beenius

Ja de complete auto bedoel ik :) Denk dat er mooie plaatjes van te schieten zijn!

oh, nou even kijken.. Ik zoek het volgende:

- Nissan Sunny 1988 Grijs
- Honda Prelude VTEC 1994 Zwart
- Nissan Micra 1994 Blauw
- Nissan 350z 2003 Zwart
- Nissan Micra 1997 Wit
- Ford Focus ST 2013 Blauw

:D  Ik ben benieuwd. Ik zou ze wel het liefst in dezelfde schaal willen.

RubinvdLinde

Weer eens een update:

Vorige maand een lichtgewicht poellie gemonteerd, deze is 950 lichter dan de standaard versie en dat is goed te merken! Alleen na 1 testrit was heel mn koppeling op (was al niet veel meer van over). Dus binnenkort een stage 2 koppeling eronder, gaat alleen niet lukken voor de dynomeeting.. :(

Ook 2 tellers erbij, voltmeter en air/fuel ratio

Daarnaast ook weer groot onderhoud gehad en een HKS sportoliefilter gemonteerd. Deze is korter waardoor die in conbinatie met de sandwichplate, die gebruikt wordt voor de sensoren van de digitale tellers, goed onder de auto past. Dit was met de orginele filter echt heel krap en een prutswerk bij oliewissel.

En vandaag weer de keuring: In 1 keer er doorheen!   het rvs uitlaatsysteem van voor tot achter met 200cel katalysator gaf een wat hoge CO-waarde maar nog wel mooi binnen de marge.

Jeroen330

Mooi man!

Als je een stage 2 koppeling gaat bestellen doe ik met je mee! Misschien kunnen we een voordeel deal maken!

Leo

Gefeliciteerd rubin, dan is het die uitlaat zeker waard als je dan ook nog door de apk komt

Maar hoe kom je aan zn lichtgewicht poeli ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dino

Mooi man gefeliciteerd  O0

Paapz0r

Gefeliciteerd, altijd fijn als de apk goed verloopt 👌

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

RubinvdLinde

Vandaag de volgende update opgehaald. Deze wordt gestraald en in mooie kleur gezet nadat de sportkoppeling van de groupbuy erin zit:



En van dezelfde auto nog super s bumpers mee kunnen nemen

Paapz0r

Mooie vondst 👌👌

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Kwarkieboy

Als ik z'n as ooit tegen kom !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

micraSR

Nice, passen die bumpers op een facelift? of heb je nog een andere micra

MaStErTuNeR Q

Citaat van: micraSR op 06 juli 2017, 17:42:04
Nice, passen die bumpers op een facelift? of heb je nog een andere micra
Dan moet je een pre facelift front erin lassen.

RubinvdLinde

De sportkoppeling vorige week gemonteerd (stage 1), knalt lekker vooruit in combinatie met de krukaspoellie. Helaas niet aan toegekomen om het vliegwiel te verlichten..



Dus de micra eindelijk sinds de laatste meeting weer eens naar buiten



Ook in één keer de V-bak zilver gespoten zodat het 1 mooi geheel vormt met de motor (geen goede foto van gemaakt) en een oil catch can gemonteerd. Ook de originele oliefilter zit er weer onder, omdat de sportfilter een storing veroorzaakte in de oliedrukmeter.



Next up, achteras met schijven stralen en coaten