Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Foutcode die aangegeven wordt is: verkeerde menging cilinder 1" alleen de garage kan helaas niet bepalen of het een lambdasone is en zo ja welke van de twee..

Leo

Citaat van: RubinvdLinde op 07 juli 2015, 16:44:54
Foutcode die aangegeven wordt is:
verkeerde menging cilinder 1"

dat klinkt niet echt als een kapotte lambda lijkt mij ...
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Vandaag beide aandrijfassen vervangen en nieuwe velgjes gehaald met getrokken banden(195/40/R14).




Van de week de randen polijsten en het hart opnieuw spuiten (zwart of grijs). Foto's volgen van de week.

Volgende stap verlagen O0

Leo

leuke velg(en) is het maar 14'' of toch 15'' ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Is 14 inch geworden, denk dat mooi gaat staan met 35mm verlagen. Zitten 2 net nieuwe banden onder en kon ze voor 150 euro meenemen. Kon ik niet laten liggen.

Leo

#35
Hoe breed (J en ET) zijn die velgen eigenlijk als 195 getrokken staat ?

Denk dat je nog wel wat wheelgap overhoud. Want die banden zijn heel erg plat

Voor verlagen zou ik voor een ta set gaan met stuggerr dempers en 35/35 veren :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

ET is 25 de j weet ik niet zeker. Het naafgat is 59.1 of 60.1 dus moet misschien ook nog centreerringen tussen zetten. Ja die tip had ik al gekregen, voor die set ga ik zeker kiezen!

Milo

Als ze 60.1 zijn is een centreer ring idd aan te raden, 59.1 niet, dat is het juiste naafgat voor een Micra.
Persoonlijk zou ik voor een zwart hart gaan (zoals de velg in principe al is dus), gaat goed staan onder je wagentje aangezien je al zwarte accenten hebt O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

voordat je de velgen gaat spuiten zou ik de velgen even passen, ben bang dat ze te ver uit de kassen gaan vallen bij de vooras :(

op de vooras is 7J ET35 en achter 8J ET25 de max.

naafgat is goed, centreerringen van 1mm zijn n beetje overbodig ;D
(volgens mij bestaan die niet eens, een velg zet zich immers recht op de bouten)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Zodanig uitsteken dat het technisch gezien niet kan? Of zodanig uitsteken dat het wettelijk niet mag of dat sommigen het niet mooi vinden? :P

Milo

Citaat van: RubinvdLinde op 13 juli 2015, 09:12:37
Zodanig uitsteken dat het technisch gezien niet kan? Of zodanig uitsteken dat het wettelijk niet mag of dat sommigen het niet mooi vinden? :P

Wettelijk mag het (tot 3 cm buiten de wielkasten), mijn velgen zijn zelfs breder en ik heb geen gedoe gehad bij de APK.
En wat anderen vinden, wat geef jij daarom? :P Jij moet het toch mooi vinden ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Ik heb 7J ET25 velgen rondom. En loopt niet aan. Da's wel i.c.m. 175/50 bandjes. 'k Lijk wel een kapotte plaat die blijft hangen (A)
Maar het is ook 15 inch. Dus in vergelijking met jouw 195/40 banden, da's iets van een 4,5cm kleinere diameter. Dus beetje lastig inschatten of het zou aanlopen, ligt een beetje aan hoeveel je 'm gaat verlagen.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

7.5 a 8J ET25 dat gaat zeker uitsteken bij de vooras.

even foto van quincy gepakt 8J ET25 met 195/45/15




is overigens prima op te lossen met bredere zijschermen of smalle verbreders
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Heeft deze micra orginele wielkasten of verbreed? Wamt vind dit er persoonlijk erg mooi uitzien

Leo

orgineel


verbreed met crazy hornet zijschermen

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2