Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Milo

Citaat van: nismic op 04 juli 2015, 19:48:31
Welkom op het forum.

Dit is geen Micra Luxury , maar een Sport.
De Luxury heeft een toerenteller en chroomaccenten op de bumpers en achterklep.
Ook de Sport heeft een toerenteller, maar geen chroomaccenten.

Sport en Luxury zijn nagenoeg hetzelfde. Er zit nauwlijks verschil in volgens mij.
Ik zou dan ook een Sport moeten hebben, maar als je mijn kenteken opzoekt komt er ook Luxury te staan.

Anyways; boeie.

Van harte welkom hier! Altijd leuk om er wéér een forumlid bij te hebben die uit Zeeland komt O0
Ikzelf kom uit Yerseke, 22km van Goes, dus ik zal je vast wel eens hebben zien rijden en miss jij mij ook wel eens.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Citaat van: Milo op 06 juli 2015, 08:07:35
Citaat van: nismic op 04 juli 2015, 19:48:31
Welkom op het forum.

Dit is geen Micra Luxury , maar een Sport.
De Luxury heeft een toerenteller en chroomaccenten op de bumpers en achterklep.
Ook de Sport heeft een toerenteller, maar geen chroomaccenten.

Sport en Luxury zijn nagenoeg hetzelfde. Er zit nauwlijks verschil in volgens mij.
Ik zou dan ook een Sport moeten hebben, maar als je mijn kenteken opzoekt komt er ook Luxury te staan.

Anyways; boeie.

Van harte welkom hier! Altijd leuk om er wéér een forumlid bij te hebben die uit Zeeland komt O0
Ikzelf kom uit Yerseke, 22km van Goes, dus ik zal je vast wel eens hebben zien rijden en miss jij mij ook wel eens.
Citaat van: Milo op 06 juli 2015, 08:07:35
Citaat van: nismic op 04 juli 2015, 19:48:31
Welkom op het forum.

Dit is geen Micra Luxury , maar een Sport.
De Luxury heeft een toerenteller en chroomaccenten op de bumpers en achterklep.
Ook de Sport heeft een toerenteller, maar geen chroomaccenten.

Sport en Luxury zijn nagenoeg hetzelfde. Er zit nauwlijks verschil in volgens mij.
Ik zou dan ook een Sport moeten hebben, maar als je mijn kenteken opzoekt komt er ook Luxury te staan.

Anyways; boeie.

Van harte welkom hier! Altijd leuk om er wéér een forumlid bij te hebben die uit Zeeland komt O0
Ikzelf kom uit Yerseke, 22km van Goes, dus ik zal je vast wel eens hebben zien rijden en miss jij mij ook wel eens.

Sterker nog je hebt een keer voor mn huis geparkeerd gestaan, meteen op de foto gezet :P  gave micra, leuk detail die koplampen

Milo

Oh huh, nu maak je me nieuwsgierig haha! Vertel ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

In de goese polder tegenover die skatebaan. Foto's heb ik denk ik niet meer ivm andere telefoon:p hoe heb je die lichten trouwens zo gedaan?

Leo

Je kunt de lampen openmaken door ze te verhitten

Dan het kapje eruit halen en zwart spuiten

Is een how to van
http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=13001.0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: RubinvdLinde op 06 juli 2015, 13:14:24
In de goese polder tegenover die skatebaan. Foto's heb ik denk ik niet meer ivm andere telefoon:p hoe heb je die lichten trouwens zo gedaan?

In noord aan de Europalaan die skatebaan?

Citaat van: Leo op 06 juli 2015, 13:22:50
Je kunt de lampen openmaken door ze te verhitten

Dan het kapje eruit halen en zwart spuiten

Is een how to van
http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=13001.0

Idd deze volgen ja, helaas doen alle foto's het er niet meer van.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Ja daar inderdaad ja:p oke dan ga ik maar daar nog eens in verdiepen denk dat het wel mooi staat met mijn kleur

Milo

Citaat van: RubinvdLinde op 06 juli 2015, 15:50:56
Ja daar inderdaad ja:p oke dan ga ik maar daar nog eens in verdiepen denk dat het wel mooi staat met mijn kleur

Ohh, ja dat zou kunnen. Al is dat al wel weer even geleden waarschijnlijk.
Mijn oom want daar namelijk in de buurt en mijn vader woont in de Rooseveltlaan, dus daar kan je hem ook nog tegenkomen :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Mooie kleur !
Koplampen zwart gaat hem goed staan !
K11 '95
K11 Aztek '00

RubinvdLinde

Bij mijn oude blok (dat zo goed als overleden was) ging om de paar honderd kilometer het motormanagement lampje branden. Omdat het blok toch vervangen ging worden geen verdere aandacht aan besteed en steeds gereset. Wel had ik het idee dat wanneer het lampje brandde het verbruik hoger was.

Nu na 1000 km met het nieuwe blok springt het lampje weer aan verder niks te merken. Alle sensoren aan het blok zelf zijn mee vervangen. Iemand enig idee?

Kwarkieboy

Heeft dit niet te maken met de katalysator of 1 van de 2 lambdasonde ?
K11 '95
K11 Aztek '00

MaStErTuNeR Q

Ligt aan de fout code die er bij opgegeven wordt

RubinvdLinde

Ja ik vermoed ook iets in die richting omdat er verder niks vreemds te merken is. Ga hem zo snel mogelijk laten uitlezen.

Jeroen330

Welkom! Al heel wat gedaan aan de Micra! goed bezig