Honda Accord 2.0ex aut. 1986 op lpg

Gestart door Gekke Gerritje, 17 mei 2015, 21:25:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekke Gerritje

De kop zegt het al. dit is mijn dagelijkse automobiel, carburateur uitvoering met een hele fijne en goede lpg installatie van AGS uit Zeist.

Beste auto die ik ooit gehad heb, heerlijke 4-traps automaat met lock up en 1 op 10 op lpg.






Ad de Jong

Eens kom ik weer terug bij Honda.
Mijn eerste auto was een Honda Prelude (1e generatie), geweldige wagen was dat. (op de roestbestendigheid na dan :p )

Gekke Gerritje

Deze kwam bij een bejaarde man in Duitsland uit de garage vol met ML en under body coating, alleen roest achter de achter wielkasten, standaard trouwens. Maar wat een fijne auto, heb haar nu in ruim 3 jaar van 207.000 naar 262.000 gereden. Auto was trouwens altijd dealer onderhouden geweest en dat scheelt toch wel.

chiba_kun

Honda maakt gewoon steengoede auto's! Jammer dat ze tegenwoordig niet meer zo veel auto's verkopen in Nederland. Al moet ik zeggen dat ik de vroegere Honda's (en andere Japanners) persoonlijk eigenlijk mooier vindt.

Roest is bij veel Japanse merken een probleem, maar ML is altijd aan te raden en fijn als dat door een vorige eigenaar al is gebruikt.

Hier rij je nog jaren mee!

Gekke Gerritje

Inderdaad, steengoed!!

Staat nu op 269.000 km en van de week een beurt en apk gedaan voor 105 euries!!
Waren toch wel even 2 kentekenverlichting lampjes kapot.

chiba_kun

Citaat van: Gekke Gerritje op 12 december 2015, 21:12:58
Inderdaad, steengoed!!

Staat nu op 269.000 km en van de week een beurt en apk gedaan voor 105 euries!!
Waren toch wel even 2 kentekenverlichting lampjes kapot.

Pfff... 2 lampjes. Dat is niet mals. ;) ;)