Herkieeee's rode showboat

Gestart door Herkieeee, 13 januari 2015, 22:48:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkieeee

We zijn een paar weken verder, en er zijn weer wat kleine dingetjes klaar:

Frontbalk is gelast en getectyleerd dus die kan er voorlopig weer tegenaan!

Het luchtfilter van Tienus13 overgenomen en gemonteerd:

Wat een geweldig ding! Had ik veel eerder aan moeten schaffen. Zo'n vol geluid, echt dik!

Vandaag maar even wat roestplekjes bijgewerkt aan mijn rechter achterportier onder de raamrubbers. Ik zit er namelijk niet echt op te wachten dat dat over een tijdje onherstelbaar verder rot. Helaas was het resultaat niet naar wens, de verf is onder de afplaktape gelopen en ziet er dus niet uit. Zal daar dus nog even mee aan de slag moeten....



Verder zal volgend weekend mijn auto eindelijke verlaagd worden. Dan dus meer!

tienus13


Herkieeee


Conodihno


Jeroen330


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Mooi op tijd erbij. Zo blijft het nog mooi onder het rubber.. O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Herkieeee

Tadaaaaa! Gisteren was de grote dag: verlagen! Mijn collega is ermee aan de slag gegaan en was binnen 45 minuten (!) alweer klaar. Ik vind zelf het resultaat geweldig, niet te laag, niet te hoog!

Voor:


Na:




Helaas heb ik er nog niet mee gereden, hij wordt maandagochtend eerst uitgelijnd. Ben wel heel benieuwd of er verschil is te merken!

Verder vind ik zelf dat mijn 14" zomerwielen minder mooi staan nu hij verlaagd is, maar des te meer reden om mijn.15" set klaar te maken!

Conodihno

Dat verschil ga je zeker merken. Optisch lijkt ie nu ook lager door je wielkast verbreders. erg mooi zo.

Jeroen330


Leo

Ziet er goed uit. Is tevens j stuk beter voor je wegligging :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Staat netjes op de wielen. Heel mooi.. O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marco330

Nice. Hoeveel mm is hij verlaagd?

Herkieeee

Ik heb 'gewoon' verlagingsveren, dus ik gok tussen de 3-4 cm!

Leo

Rode veren zijn 35/35 mm kan nog een beetje nazakken :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2