Herkieeee's rode showboat

Gestart door Herkieeee, 13 januari 2015, 22:48:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330


Herkieeee

Woensdag ook setje wielen via mp opgehaald...zit veel werk aan maar wil ze toch gecoat hebben dus dat maakt niet uit. Morgen ff de banden eraf draaien op mijn werk en dan maar een coater zoeken! Jullie nog goedkope (en goeie) suggesties daarvoor?

Jeroen330

Citaat van: Herkieeee op 16 januari 2015, 09:11:48
Woensdag ook setje wielen via mp opgehaald...zit veel werk aan maar wil ze toch gecoat hebben dus dat maakt niet uit. Morgen ff de banden eraf draaien op mijn werk en dan maar een coater zoeken! Jullie nog goedkope (en goeie) suggesties daarvoor?

Ik heb een hele goede in Zwolle..
Set velgen kost dacht ik rond de 150 euro en dat is dan incl een extra laag blanke coating..

Herkieeee

Is dat elke willekeurige kleur of alleen grijs/zilver?

Jeroen330

Elke gewenste RAL kleur.. Zilver of antraciet is zelfs in Metallic

Herkieeee


Citaat van: Jeroen330 op 16 januari 2015, 13:58:12
Elke gewenste RAL kleur.. Zilver of antraciet is zelfs in Metallic

Ik heb je pm gestuurd hierover!

Herkieeee

Vandaag een dagje vrij, en net terug van de autosloop. Ik vond het nu wel eens tijd om achter mijn bumberlip aan te gaan namelijk. Met resultaat: heb er een gevonden. Na veel geklooi, twee bumperlippen gevonden en met alle geweld los proberen te krijgen. Enmaal los bleken ze aardig beschadigd, dus op het moment dat ik de handdoek in de ring wil gooien en nog een laatste rondje over het terrein loop ligt er gewoon een puntgaaf exemplaar ergens achterin een polo haha :cheer:

Nu eerst goed schoonmaken en dan maar eens kijken hoe zo'n ding er onder moet. Iemand toevallig een how-to hiervoor? (A)

thom-micra

ik heb hem zelf toen met zelfborende parkers onder aan de bumper vastgezet.
niet echt de manier denk ik, maar hij zat er strak onder, en is er ook nog vanaf gevallen of geknapt ofzo



Milo

Ben benieuwd! En er is volgens mij geen How to van, maar het is wel ooit eens beschreven door iemand hier.
Komt vast goed als diegene je reactie leest O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Herkieeee

Moet hij dan op dezelfde manier als hij op de polo bevestigd zit, met die klikdingen naar boven zegmaar:



Of andersom, met de vlakke kant onder de bumper geschroefd:



Dat laatste lijkt mij mooier, als je al die klikdingen eraf zaagt/vijlt/schuurt?

Herkieeee

ohja ook nog setje custom naafstickers besteld, zijn ze  :furious3: 2mm te klein in diameter  :nocheer:


thom-micra

ik had hem op bovenste manier.
en daar waarmee hij normaal in de bumper klikt, daarmee had ik hem achter de bumper gehaakt waardoor hij overal gelijk zat



Herkieeee

Citaat van: thom-micra op 21 januari 2015, 16:07:03
ik had hem op bovenste manier.
en daar waarmee hij normaal in de bumper klikt, daarmee had ik hem achter de bumper gehaakt waardoor hij overal gelijk zat

Ik zet de micra zaterdag op t werk wel even op de brug, dan ga ik eens kijken.

Leo

Ik had wat m4x10 boutjes en moertjes gebruikt bij mn lip

klinkstukjes moeten aan de bovenzijde zitten :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Herkieeee

Komende zaterdag wordt mijn frontbalk gelast en van binnen en buiten getectyleerd. Heb een collega geronseld die goed kan lassen en mij voor een vriendenprijsje wil helpen. Verder wil ik mijn bumperlip monteren, rammels in mijn achterbak verhelpen en wat plekjes poetsen. Binnenkort bij Luuk zijn verlagingsveren ophalen en dan gaan we weer verder!