Hallo Allemaal Ik ben Nico Met mij kleine Red Devil

Gestart door Barracuda, 03 maart 2006, 17:41:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barracuda


Hier  ben ik dan  zal mij even een klein beetje voor stellen, Ik ben Nico dus , kom uit Bolnes (Beverwaard).

Net zo als mijn kleine Bink de Red Devil ik ben er heel erg tevreden over op een paar kleine dingen na dan je kan er bijna niets voor krijgen waar je ook kijk  micra  nee,  wel het nieuwe type  maar ja  die vind ik persoonlijk niet mooi.
ik zelf heb een aantal dingen veranderd  zoals binnen kant auto zo veel mogelijk Rood gemaakt hoede plank bekleed Rood bekleding Rood  sportpook verkort 10 cm en rode knop er op met carbon hoes voor de pook ook Rood handrem ook rood en ja zullen wel meer dingen op kleur komen , even het weer afwachten.
verder is er aan de binnen kant van  de auto rondom verlicht blauw over de gehele vloer  staat goed tegen het rood dak verlichting is ook rood is nog net geen bordeel .

ook niet te vergeten DVD Mp3 Cd  aan boord  monitors ingebouwd in de achter stoelen staat leuk .

buiten de velgen  15 ins  ben nog bezig met drie setjes maar kom ook van de zomer wel hou wel van veranderingen.

de groete dak spoiler heb ik liggen komt ook van de zomer  boven op het dak
tevens ook de stryping deze had ik er op maar  niet mooi wil iets hebben wat een ander niet heb  dus even kijken voor een leuk ontwerp en dan maar laten maken  en dan de  extra blanke lak er over heen dan bijft het zeker zitten.

onder de hood zit gewoon een 1.3  16v twincam  sport filter inbox  geen aanrader  kost alleen een hoop geld voor niets.
sport pijp Blaster leuk  niet te veel geluid dus aan de binnen kant geen herrie.

zoekende naar  motorkap  Turbo of styling  met open gaten  of  gaas  spoilers voor en achter  en  kleine sportpijp orgineel zo nee  universeel  mocht er nog iemand zijn die met  toeval nog een slot heb liggen voor de linker portier  graag heeben  geprobeerd in te breken  >:(  maar  gelukkie niet gelukt.
nou  dat was het wel weer voor even
groeten,
Nico  (Red Devil)


[verwijderd door de beheerder]

Jan-Paul

Leuke Micra, vrolijk interieur, flinke uitlaat.  >:D
Penningmeester Nissanclub Nederland

Barracuda

ja hallo en badankt ,  echt een kleintje is het niet  maar geen herrie  je hoor mij niet twee straten verder  gelukkig
nu de rest nog  binnen kant dasboard spuiten maar ja weer zit nu even niet mee wacht wel in de kan ik weer aan de slag weekenden zat  :wave:

Michiel

Welkom op het forum, leuke micra, grootse plannen :)

Challenge

Ja ziet er goed uit,en zeker een aardige knalpot. :)
Welcome and have a lot of micra fun :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra


pinkpantermicra


Street-twins

Jah ook namens mij welkom
En je hebt zekker een groote Jap style uit er onder hangen
Zekker ook met Zware Broemmmm  8)  :duim:
Groeten Egbert