Topic voor niet micra's

Gestart door Psydan, 05 mei 2014, 16:42:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

In kletspraat staan allemaal afgekaderde topics. Een slowchat is meer een afvalbak topic waar je al het overige in kan blaten en ook zo van de hak op de tak van onderwerp kan wisselen. Zoiets meer.

Taxloss

Ik snap het idee er achter wel. Ben er ook niet op tegen hoor.
Maar naar mijn gevoel kunnen we genoeg "onzin" :) kwijt in het kletspraat gedeelte...

Bij MOC hebben. Ze een soort chatbox waar je als je online bent met elkaar kunt kletsen. Als de mogelijkheden het toelaten vind ik dat leuker.


I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

er was eerst toch een chatbox ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Citaat van: Taxloss op 07 mei 2014, 22:27:52
Ik snap het idee er achter wel. Ben er ook niet op tegen hoor.
Maar naar mijn gevoel kunnen we genoeg "onzin" :) kwijt in het kletspraat gedeelte...

Bij MOC hebben. Ze een soort chatbox waar je als je online bent met elkaar kunt kletsen. Als de mogelijkheden het toelaten vind ik dat leuker.

chatbox... FTW! :)

Joery-Joery


Conodihno


Taxloss

Maar die was ook anders van opzet. Die bleef scrollen zeg maar. Maar daar is gewoon als iemand iets zegt schuift de boel.een stukje op zeg maar...

Moeten we het maar eens even over hebben
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Lijkt mij wel cool een knappe chat mogelijkheid. Gewoon ff snel wat neerpennen zonder topic aan te maken :-)


Milo

Citaat van: Conodihno op 08 mei 2014, 09:20:15
Lijkt mij wel cool een knappe chat mogelijkheid. Gewoon ff snel wat neerpennen zonder topic aan te maken :-)

Hij heeft wel een punt... Zou idd makkelijk zijn en ik denk dat het een stuk beter zal lopen als voorheen aangezien het forum (naar mijn idee) veel actiever is als vroegâhh en steeds actiever gaat worden.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

We zullen het er eens over hebben.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno


Psydan

Lijkt me gezellig en handig ook voor vragen een beetje gesprek voeren, en er is bijna altijd wel iemand online hier!
Do not underestimate what you will never understand.

MartinAir

#27
Tja, maar ik sta ook altijd ingelogd op 3 systemen  (A)

Citaat van: Taxloss op 08 mei 2014, 09:51:22
We zullen het er eens over hebben.
Trouwens: Ik heb een lading Linux servers staan, dus mocht er iets nodig zijn wat niet kan op de systemen die we nu afnemen of iemand aanbied (Weet niet wat het geval is :P ) is dat ook een optie voor de backend van een chatsysteem.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Marnik

Citaat van: Psydan op 08 mei 2014, 10:16:54
Lijkt me gezellig en handig ook voor vragen een beetje gesprek voeren, en er is bijna altijd wel iemand online hier!
Precies  O0

Mystical Green

chat neemt ook wel wat weg van de sfeer denk ik
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.