Psydan's Almera 1.6SR

Gestart door Psydan, 16 april 2014, 11:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan

#135
Flinke tijd geleden dat ik een update heb, maar de vakantie zat er ook tussen wat ook geld heeft gekost, en dan nog een rekening van school, dus ging ff langzaam aan.

Met de Almera op vakantie geweest naar Luxemburg, en dat was heerlijk rijden zo door de bergen. Ook met een Gran Paradiso erachter ging het nog prima, soms heuveltje op even terug schakelen, maar ik mag niet klagen.





Ik had ook voor erg weinig geld een setje 17'' velgen gekocht die opgeknapt moesten worden. Deze heb ik gestraald, hersteld en gespoten. Daarna gemonteerd met de oude D1spec moeren van Thom.






Ik had een hoop klus materiaal gekocht bij de Lidl, dus kon lekker alles zelf doen!







Net alles optijd voor de tweede Almera meeting! Erg gezellig en prachtig weer!



Daar weer wat spulletjes van mensen over genomen. Waaronder GTI deurpanelen van Woudam, deze heb ik al, maar links klein scheurtje in de bekleding, en rechts laat de bekleding los. Dus ik ga lekker perfectioneren  :P
Ook deurrubbers van Woudam, mijne zijn plat, RVS intaplijsten van Sunnybunny (NCN) gekregen die hij van Woudam had gekocht, bedankje voor z'n achterruitenwisser plat te leggen op de vorige meeting, en weer omhoog te zetten bij deze meeting.  :D

Van Kris nog 12'' Audiosystem sub en JBL GTO35001 versterker overgenomen en een mooie 2'' RVS catback met 4'' Megan racing einddemper en Simons middendemper. En de cat vervanger stuurt hij nog op.





En zo staat ze er nu bij:




Ik weet het, moet drastisch verlaagd worden. Ik ben druk bezig om langere persbouten te krijgen voor mijn topmount van me schroefset zodat ik me PW VPB kan behouden!

Plannen binnenkort:
Via Riesh een composet en setje speakers voor achter van Audio System besteld. Helaas moeten de achterspeakers nog geproduceerd worden ofzo. Maar zodra die binnen zijn gaat de hele audio erin.

Uitlaat monteren.

Schroefset monteren.

That's all folks!  ;)
Do not underestimate what you will never understand.

thieme

Leuke goodies verlagen wordt idd tijd ;)

Leo

mooie velgen, gaat zeker goed staan met verlaging.

uitlaat ziet er ook goed uit O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Ziet er goed uit allemaal!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

PW-performance

Goede vooruitgang weer met de almera... O0 Wat zal ie dik ogen met de verlaging eronder  8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods