Marco330's Snowball

Gestart door Marco330, 11 juli 2013, 23:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marco330

Citaat van: thieme op 06 augustus 2013, 21:42:54
Hey Marco hoe is het met je Micra ^^ Je leek/was zo enthousiast maar nu is het al een tijdje stil ben benieuwd of je voortgang hebt gemaakt.

Hoi,

zoals Jeroen al zegt, stromen wat onderdelen binnen. Het belangrijkste nu is het strippen van de CRX. Zodat er weer geld binnenkomt wat ik kan investeren.

Baal zelf ook dat ik nu weinig kan doen, afgezien van een paar lampjes vervangen. Maar het gaat goedkomen!  >:D Ben iig nog wel enthousiast!

thieme

ahh ja dat is wel belangrijk dat je ook daadwerkelijk dingen kunt kopen haha.
Vraag me af wat er tot nu toe dan wel al aan mooie spulletjes binnen is gekomen.

Jeroen330

Dingen die maar weinig mensen met een micra hebben :-p

thieme


Marco330


lurtz

leuk mijn oude onderdelen te zien haha
ziet er goed uit man je micra

Psydan

Hey Marco,

Wanneer gaan we weer eens wat van je zien?!  :)
Do not underestimate what you will never understand.

Marco330

Hallo!

Er zijn een hoop mensen die wachten tot er wat gaat gebeuren met m'n sneeuwbal. De CRX  is inmiddels deels uit elkaar en spullen staan te koop. Alleen begrijpen veel mensen de waarde van spullen niet en hopen dat ik gek ben... Jammer jongens. Er gaan toch snel wat dingen verkocht worden, en dat gaat dan direct naar de Micra.

Wat ik wel heb gedaan, zijn de velgen. De 13 inch is echt te onhandig als je niet verlaagd bent. Ook heeft deze kleine velgmaat consequenties voor m'n onderstel. Rechtsvoor is de ashoes gescheurd en de endlink van de swaybar is geknapt :o Deze worden zaterdag door Jeroen vervangen, omdat ik helaas geblesseerd ben aan m'n schouder.

Hier wat foto's van de velgen. Nog steeds niet definitief, na de winter komen er échte velgen!





Ik vind het tof dat er veel belangstelling is voor m'n auto, en als het geld er eenmaal is, ga ik jullie niet teleurstellen!

Jeroen330

Deze auto gaat echt wel netjes worden hoor!

Eerst straks de auto maar eens helemaal strak hebben voordat er een hoop gemodereerd wordt..

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Ik wacht met smart af :)

En de hoge verwachtingen zijn er sowieso nadat je je CRX hebt laten zien en aangezien je familie bent van Jeroen :D
Do not underestimate what you will never understand.

Jeroen330

Hallo zeg, omdat ik 2,04 meter ben worden er ook direct hoge verwachtingen van mijn broer gedaan?? 


... Hij is maar 1,85 m :P

Leo

jij hebt die extra 19 cm gewoon vertaald naar een 2.0l blok :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marco330

Citaat van: xleonl op 03 september 2013, 23:38:36
jij hebt die extra 19 cm gewoon vertaald naar een 2.0l blok :P

Dit klopt niet helemaal...

Die 19cm heeft ervoor gezorgd dat hij vaker zijn hoofd heeft gestoten. Dit met als resultaat het gekke plan voor een 2.0 in een Micra...

En ik ben daarom ook knapper.  ;D

Jeroen330

Wie wil deze jongen even preventief bannen? :P