Marco330's Snowball

Gestart door Marco330, 11 juli 2013, 23:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ex streetlegal micra

Cool maar je adres staat op de eerste foto
Kweet niet of dit je iets uitmaakt
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Marco330

Citaat van: ex streetlegal micra op 26 september 2013, 17:41:14
Cool maar je adres staat op de eerste foto
Kweet niet of dit je iets uitmaakt

Gewijzigd! Thanx

Milo

Zien er mooi uit die knoppen, maar gemonteerd vind ik ze zelf minder.
Desalniettemin een mooie aankoop!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Nog nooit gezien ook, grappig dat je zo toch steeds weer nieuwe dingen ontdekt. Staat wel leuk die knoppen, alleen is het niet echt mijn ding.

Ondanks dat, toffe aanwinst voor je wagen! :)
Love the potiential

lurtz

leuke mod had ze al eens gezien op ebay maar staat hem goed

Marco330

Citaat van: lurtz op 28 september 2013, 18:53:25
leuke mod had ze al eens gezien op ebay maar staat hem goed

Thanx!

Jeroen330

Ik weet niet wat het is met deze wagentjes...

Vandaag met Snowball op pad geweest en net zoals Duky en mijn oude Super S oprecht genoten van het rijden.. De K11 super S heeft iets wat ik in geen andere Micra kan vinden.. Wat een heerlijk karretje.. Kan geen facelift uitvoering tegen op!

Thumbs up! Er gaat wat gebeuren met dit wagentje!!!

chiba_kun

Citaat van: Jeroen330 op 18 oktober 2013, 13:49:40
Ik weet niet wat het is met deze wagentjes...

Vandaag met Snowball op pad geweest en net zoals Duky en mijn oude Super S oprecht genoten van het rijden.. De K11 super S heeft iets wat ik in geen andere Micra kan vinden.. Wat een heerlijk karretje.. Kan geen facelift uitvoering tegen op!

Thumbs up! Er gaat wat gebeuren met dit wagentje!!!

Ik kan me wel iets voorstellen bij deze uitspraak. Hoe ouder de K11 hoe lekkerder die is. Dat was bij mij althans ook zo. Veel dingen zijn ruk (LX stoelen bijvoorbeeld, remmen etc.)maar  als het om sturen aangaat en vering ook eigenlijk dat is prima in orde... '93, '95, '97 en '00 hebben we gehad of nog steeds. Maar de oudjes van voor de facelift reden eigenlijk het lekkerst, een Super S moet dan helemaal lekker zijn.  :)

Jeroen330

De super S heeft veel betere stoelen waarbij je voelbaar gewoon beter in zit met meer ondersteuning.. Ook lijkt het onderstel van een standaard Super S al wat harder te zijn dan van een andere en dat merk je goed (mijn standaard Facelift dweilt als een idioot)..

Daarbij lijkt de motor ook gewoon wat rauwer en gretiger op toeren.. Klinkt gek want alle CG13 motoren zijn hetzelfde.. maar toch.. De Snowball komt geweldig goed van zijn plek en stuurt nu al erg lekker..

Ook grappig.. ik vervang al een tijdje front balken van de K11 en dat heb ik tot nu toe in 80% van de gevallen bij een facelift moeten doen.. de Pre facelift modellen kom ik geregeld tegen ZONDER enige vorm van roest, terwijl mijn 2000 aztek destijds en mijn 1999 SRI nu erg last hebben van deze kwaal... bijzonder

MaStErTuNeR Q

als het onderstel al wat harder is dan kom je al lekkerder weg van zijn plaats .
Ik weet nog wel toen de BC eronder ging en ik ging rijden was het van Hé wat is die snel eigelijk .
Terwijl ik daarvoor zoiets had van dat kan sneller !!!

Marco330


Jeroen330

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 18 oktober 2013, 20:01:11
als het onderstel al wat harder is dan kom je al lekkerder weg van zijn plaats .
Ik weet nog wel toen de BC eronder ging en ik ging rijden was het van Hé wat is die snel eigelijk .
Terwijl ik daarvoor zoiets had van dat kan sneller !!!

Dat heeft weer te maken met de energie tijdens acceleratie..
Wat de auto eerder aan energie stopt in het omhoog trekken van de neus, gebruikt hij nu in het voortbewegen van de auto omdat de schroefset de neus omlaag houdt..

Goed verlaagde auto's zijn gewoon sneller van hun plek, das een feit!

Rob

#117
ik zal is wat leuks voor jullie opzoeken alle dingen die anders zijn per model ;) maak wel apart topic aan heb er een boekje van... de super s heeft zelfs een kleinere draaicirkel

edit: http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,15748.new.html
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Beenius

Mooi micra'tje! Wit staat de micra uiterst prima, vind dat altijd zo lekker JDM uitstralen.  Zwarte motorkap, zwarte spoiler en zwarte spiegels ;)  Uitlaat schuin eronderuit.  :D

Nah, het is netjes! 

Die hoedenplank, past zoiets ook op een pre facelift modelletje?

Marco330

Thanx! Maar laat hem toch helemaal wit  ;)

Mijn auto is een pre-facelift, dus ja, dat past.