Alexander zijn Droom auto

Gestart door Alexander, 07 juni 2013, 17:46:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Alexander

#62
Inmiddels is het al weer lang geleden dat ik het topic heb bijgewerkt met de upgrades aan de micra.
Waren er niet zo veel (en uitgestreken over een lange tijd).

Nieuw:
Originele hoedenplank met speakers.
Voorbereiding kofferbak verlichting(keer schakelaartje fixen)
Micra spatlappen.

Ik zat de laatste maanden steeds vaker te denken aan originele uitbreidingen aan de buitenkant.
Tijdens de afgelopen meeting in Zwolle heb ik 2 mistlampen overgenomen van Q, en een x aantal maanden later alles ingebouwd.

Aangezien er links geen kabelboom liep, moest ik er zelf eentje maken.
Op de foto's van uitbreiding kits, zag ik dat elke kant voorzien was van een extra aarde kabel.
Geen probleem, of het nodig was weet ik niet. Beter een extra aarde draad dan een te weinig :).
Avondje klooien en werken naar de Nasa standaarden, was de kabelboom klaar.

Alles ingebouwd, maar niks geen mistlampen die aangingen. Na alles doorgemeten te hebben, bleek het relais een verkeerde pin out te hebben.
Dit heeft een tijdelijke oplossing gekregen:
 



Is het netjes? Nee. Werkt het? Ja. Normaal zou ik zeggen afblijven niks meer aan doen. Maar het juiste relais komt er alsnog in.

En dit is het eindresultaat :)




Voor 2017:
-Kofferbak verlichting afronden
-Roestplekken onder de auto aanpakken en alles wat nog niet behandeld is gaat in de tectyl of in de teer.
-Nieuwe of 2e hands banden.
-Auto een schoonmaakbeurt geven

K11-1.4

Inderdaad een paar maandjes geleden, maar de tijd gaat zo hard  :o
Mooie kleur, mijn micra en de primera van mijn broer hebben ook dezelfde kleur :)

Maaruh, goed bezig!

Kwarkieboy

Goed bezig !




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00